פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה ממנהל החנות וטיפול לקוי במוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחוזה 147 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי אוניברסיטה מסוג tiny love move and play 5in 1
פתחתי את הקופסא וראיתי שבובת הקופיף קרועה וכפתור ההפעלה של המובייל לא עבד, מסרתי את המוצרים שבועיים ויומיים לפני פסח לתיקון וקבלתי את המוצרים בערב החג השני. הקופיף היה עדין קרוע. ביקשתי מהעובדת להגיד למנהל שברצוני לדבר איתו, היא אמרה אין צורך אני אטפל בזה לא צריך לעשות סיפור.. בזמן שהיא הלכה למחסן ראיתי את המנהל, אמרתי לו שחיכיתי לא מעט זמן למוצר וקבלתי אותו פגום, תשובתו: נכון בגלל החגים, אמרתי לו ששלחתי את המוצר הרבה לפני החגים ואני רוצה בבקשה מוצר חדש(יש לציין שאני לקוחה מאוד מאוד טובה, אני קונה בחנות המון, זה כמובן בלי קשר)המנהל אמר לי אני לא נותן לך שום מוצר חדש אמרתי לו שזה לא בסדר. בדיוק הגיע ספק והוא הלך אליו. בינתיים חזרה העובדת שלקחה את הקופיף ולתדהמתי החזירה לי אותו תפור , היא תפרה אותו במחסן (בצורה מרושלת במיוחד).. הבן שלי(תינוק בן 4 חודשים התחיל לבכות אז אמרתי לה שזו לא צורה וזה פשוט בושה וחרפה. מחוץ לחנות פגשתי את אדון מנהל ואמרתי לו שהיא החזירה לי את זה תפור, במקום שהוא יבקש את המוצר ויתנצל הוא רק תירץ שהוא היה במחסן ולא ראה מה היא עשתה, הייתי חייבת ללכת בגלל בני התינוק. לפני אמרתי לו שהמנהל הקודם היה מקסים והוא בחיים לא היה נותן לדבר כזה לקרות.. תשובתו המבזה הייתה: אני לא המנהל הקודם, הוא היה מלקק!!!!ללקוחות אני לא!!וכך נשלחתי לביתי בתחושת עלבון וקופיף תפור שנפרם עוד באותו היום.. אני חייבת לציין שבמידה והוא היה מדבר יפה ומבקש עוד כמה ימים לפתירת המצב, הייתי מבינה, אבל יחס כזה פשוט לא מקובל ומעליב מאוד.
עלבון סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה