פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע יחס מבזה ומגעיל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם ביג פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סניף: נתניה מתחם ביג פולג. רוצה להתלונן על שירות,ב-17.7 הסביבות שעה 12 הייתי בחנות ופשוט ויתרתי על הקניה משום שקופאית החליטה שבחורה שעמדה אחרי כבר עמדה מזמן לקופה הסמוכה ולכן אמרה שהיא קודם תקבל אותה,וזאת למרות שעמדתי בתור עם תינוק,ניסיתי לדבר עם מנהל סניף,תשובתו הייתה: "לא מתערב בקופות", שירות הכי גרוע שראיתי!!! ללא התנצלות וללא שימוש במילות בקשה. פשוט לא בא להכנס אליהם שובתלמראות שאני כבר שנתיים וחצי לקוחה קבועה ברשת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה