פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת כיסא בטיחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להחליף כיסא בטיחות שנירכש לפני 4 חודשים שלא נעשה בו שימוש כלל. בתאריך 13/01/06 בעלי עשה רכישה גדולה בשילב סניף עפולה (3000 ש"ח) ללא נוכחותי שכן שהיתי בבית החולים לאחר לידה, כאשר המטרה היתה לרכוש מוצר אחד בלבד (כיסא בטיחות לתינוק).
בעלת החנות בשם בת שבע בשכנועים נעימים דחפה לו מוצרים נוספים ועל כך אין לי כל טענה.
מיד כשראיתי את הכיסא ראיתי כי הוא אינו נוח ואינו מתאים לביתי אך נבצר ממני מלהגיע להחליפו בשל בעיות כאלו ואחרות.
לאחרונה חזרתי לעבודתי והכיסא נחוץ לי מאוד הגעתי לשילב סניף עפולה בכדי להחליפו ומנהלת הסניף בת שבע החליפה צבעים והתייחסה בצורה מגעילה במילה אחת , לא הסכימה לקבלו בטענה כי נעשה בו שימוש, מה שלא נכון, וכי חלפו להם 4 חודשים.
עלות הכיסא 900 ש"ח סכום לא מבוטל ואני לא מתכוונת להשקיע סכום נוסף לרכישת כיסא נוסף שכן זה אבסורד.
כל בקשתי היא להחליפו באחר שיענה על דרישות הבטיחות לילדתי.
נכון להיום אני משתמשת בכיסא ישן שנתנה לי גיסתי שהיה שיך לבנה שכיום בן 12 הכיסא אינו תיקני ואינו בטיחותי.
יחסה של מנהלת הסניף הגב' בת שבע בעת הרכישה היה מדהים אך בעת בעיה הנ"ל מתנערת מאחריות ואינה מוכנה לקחת אחריות ולעזור ללקוחות שלה להיות מרוצים.
אני דורשת את תגובת חב' שילב על כך ומקווה לקבל מענה הולם בהקדם.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר באחר פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה