פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של קב''ט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מלחה 28 קניון מלחה כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביציאה מהחנות, קב''ט ג'מ**החליט שיש צפצוף ועל אף שאני (בוריס ***, 3092**87) ואמא שלי (לודמילה *******, **204261) הראנו לו שלא מצלצל שום דבר, התעקש לבדוק ושפך בצורה גסה את כל התיק של אמא שלי תוך כדי יחס מזלזל ודיבור גס. על אף שוידה ששום דבר לא צפצף דרש בכל זאת להראות לו קבלות ועשינו זאת. בשל היחס המשפיל עלינו למשרדו של מנהל סניף רוני ****, דיווחנו לו על האירוע, אך הוא לא הציע שום פיצוי הולם, רק אמר כי יבדוק מצלמות ויחליט מה לעשות. על אף ששלחתי מכתב רשום עם תלונה בפקס הסניף, לא קיבלתי שום תשובה. אנו דורשים פיצוי הולם, היות ואמי לקוחה קבועה של משביר כבר שנים רבות ועושה קניות רבות ברשת ואין שום סיבה והצדקה ליחס כזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה