פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פוגע ומעליב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום ה 30.3 הגעתי לסניף טבריה לרגל קניות לחג. מצאתי לי 2 בשמים שעמדתי לקנות. כשהגעתי לעמדה של הקופה , פנתה אליי אחת העובדות של המשביר שישבה עם מחשב בצד ושאלה אותי אם יש לי כרטיס מועדון. אמרתי שאני חושבת שכן (לא ידעתי אם הוא עדיין בתוקף) היא אמרה לי בואי אנחנו עכשיו מחדשים לכל הלקוחות את הכרטיס בחינם. היא גם אמרה שאני אקבל מתנה 50 ש"ח.
לאחר שביקשה ממני תעודת זהות וכרטיס אשראי הבנתי שאולי לא מדובר רק בכרטיס מועדון אלא בכרטיס אשראי. (דבר שאינני מעוניינת בו)
בהתחלה היא אמרה שזה לא כרטיס אשראי והתחילה למלא את כל הנתונים, לאחר שהדפיסה אותם והתחילה בתהליך החתימה ניסתה לזרז אותי לחתום , וכל פעם שניסיתי לשאול שאלה או לקרוא את מה שעליו אני חותמת היא זירזה אותי , אמרה לי תחתמי קודם ואחר כך אסביר לך הכול. הכי מצחיק שאמרה לי תחתמי פה למטה שקראת הכל והבנת הכל (??!!!) בדף החמישי אחרי שהבנתי את התנאים החלטתי שאני לא מעוניינת.
באותו רגע "התהפכה" הבחורה ואמרה לי ש"באתי לבזבז את הזמן שלה".. ניסיתי להסביר לה שללקוח יש את הזכות לשמוע ולאחר כן להחליט לסרב. כתגובה היא עונה ואומרת "חמודה אני לא נציגת מכירות"... היו עוד כמה וכמה משפטים שלא הייתי מצפה מעובדת המשביר לומר ללקוח.
לא צעקתי עליה ולא ניבלתי את הפה כפי שבדרך כלל קורה במדינה הזו. הפעם ההרמת קול הייתה מצד עובדת המקום.
איך הגיוני שאותה עובדת מרימה את הקול וגורמת ללקוח עוגמת נפש. עד כדי כך ששמתי את הבשמים ועזבתי את החנות.
זהו סניף שהייתי קונה בו רבות ולצערי עכשיו אני ממש מתביישת לחזור לשם.
כמה מידע שגוי היא נתנה לי . וכל פעם שהתעקשתי לשאול עוד משהו גיליתי עובדות אחרות לגמרי. הכל רק כדי שאעשה את הכרטיס הזה.
מה זאת המרמה הזו?? זה פשוט מגמה שחוזרת על עצמה בכל מיני רשתות שבו מנסים "לדוג" את הלקוחות ולמכור להם כרטיסי אשראי של המקום.
כאשר הטיעון הראשון של אותה עובדת הוא: "את לא משלמת עליו כלום"...
מה שהיא לא מבינה שזה שאני לא משלמת עליו כלום אין זה אומר שאני מעוניינת בו!! יש אנשים שלא מעוניינים בכרטיס אשראי נוסף!!
הייתי מקווה שאותה בחורה תקבל נזיפה. שתבין שככה לא מדברים.
קצת נימוס ודרך ארץ לא יזיק.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה