פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוגמת נפש והשפלה מול צוות השירות כולל לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
סניף נהריה 35 הגעתון כתובת:
מנהל סניף ירון בן שי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.4.2015 אחותי קנתה לי שניי טיישרטים וסוג נעליים זה היה בדיוק בערב חג פסח .לאחר החג נגשנו להחזיר חולצה ואת הנעליים כי הם לא מצאו חן בעיניי . בקופה עשו לנו סרט לא קטן בסופו של ויכוח שלכו אותו לקופה הראשית בכדיי לקבל זיכוי כספי הפקץידה טענה שאין לה כסף בקופת ההחזרים נגשתי למהל בשם ירון בן שי והוא אמר לי לפי החוק זה לוקח שבעה ימיי עסקים נגשתי היום 1.5.2015 כעבור שבועיים לפדות את כספי ואז התפתח ויכוח הוא טוען שלא מגיע לי זיכוי כספי אלא רק לאחר יומיים החזר שאלתי למה לא אמרת זאת שבועיים קודם ולפי מה שרשום בחשבונית שלכם ניתן לקבל זיכוי כספי גם אחרי 14 ימים אלא אם כל מדובר בהלבשה תחתונה ובנוסף שקרת אותי הוא הראה לי מסמך שנימצא במשרד שלו ובו כתובים החוקים אני ומשפחתי לקוחות קבועיים של המשביר לצרכן מזה שנים רבות נעלבתי וכעסתי ושאלתי אותו האם הוא מוכן לרמות לקוחות שרוכשים באלפיי שקלים והרבה שנים להפסיד בשביל 200 שקלים החזר הושפלתי ברמות ואני מוכן למסור לכם את כול תעודות הזהות וכרטיסי החבר של כול אחיי והאחיינים שלי כדי שתראו איזה הפסד גרם לחברה כולכך גדולה אדם אם גאווה מאות אלפיי שקלים כול משפחתי תפסיק להגיע לחנות המשביר לצרכן אלא אם אנחנו נקבל התנצלות מאותו מנהל...ההפסד כולו שלכם. תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והחזר כספי. למרות שמדובר בשקלים בודדים פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה