|
|
|
|
|
|
קבלת מידע לא נכונה. כתוצאה רכישת מוצר לא בהתאם למידע ושירות של ספק ברמה ירודה ביותר |
נושא התלונה: |
סרבין מיכאל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 30 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קיריון בקרחת ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי מזוודה של חברת Jeep. בפעולת המכירה נאמר לי שיש אחראיות על הכל למשך 5 שנים. נאמר בצורה ״כל דבר שקורה למזוודה, אתה בא פה ומחליפים לחדש״.
המנתח וקניתי. אני לקוח ותיק של המשביר וכמובן חבר מועדון.
לאחר הטיה הראשונה-כשבועיים לאחר הרכישה, קרה סדק בגוף.
באתי. אמרו לי אין בעיה התפל לך במזוודה או נחליף. תיפלו בעזרת ריתוך של לחלקים הפלסטיים החיצוניים כך שהרני מתבייש לצאת איתה מהבית. עשיתי תמונות!!! אשלך גם לחברת Jeep ליצרן.
בסוף 2 ניקודות:
האם אפשר להמין לדיילים במשביר?
האם אפשר לקנות מוצרי Jeep שא. נשברים, וב. במקרה של התקלה מקבל שירות לא מקצועית.
יש רק להוסיף שהתיקון לקח רק 3,5 חודשים)))
|
קניתי מזוודה בחברה אחרת |
סוג הנזק : |
החלפת מזוודה לחדשה של Jeep |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|