כאילו שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 יוני 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הבוקר 10:10 הגעתי לסניף המשביר לצרכן מחלקת קוסמטיקה - בשמים לגבר בקניון מלחה ירושלים ,
בחרתי צמד בשמים והגעתי לעמדת התשלום ,
קופאית אחת + מתלמדת , מספר לקוחות בכאילו תור (דוכנים הצמודים לעמדת התשלום לא מאפשרים עמידה ...)
לאחר המתנה מתישה של למעלה מ-25 ד' פקעה סבלנותי השארתי את צמד הבשמים על הדלפק ו.....
נ.ב - בקניון מלחה ירושלים פעילה רשת בשמים ארצית (חודש רביעי בלוח השנה הנוצרי ....)
קנייתי הבאה בסבירות גבוהה תערך בסניף הנ"ל,
|
|
|
|
|