|
|
|
|
|
|
בגד ים פגום |
נושא התלונה: |
מרציאנו רויטל |
שם/כינוי: |
יום שני 22 יוני 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 11.06.15 רכשתי בגד ים בעלות 322 ש"ח.
ביום 13.06.15 לבשתי את בגד הים פעם אחת בלבד!
הגעתי הביתה ושטפתי אותו בקערה עם מים וקצת אבקת כביסה ותליתי בתוך הבית.כשבגד הים התייבש נתגלו עליו בחלק העליון כתמים חומים שנוצרו מהכריות בחלק העליון.
ביום 22.06.15 החזרתי אותו למשביר ירושלים, לידי לידיה ולמחרת קיבלתי תשובה כי אין אפשרות לקבל בגד ים חדש.
בקשתי מהגב' לידיה להשאיר הודעה למנהל הסניף, שיחזור אליי אך לא קיבלתי כל התייחסות.
ביום 25.06.15 פניתי בכתב לשרות לקוחות המשביר ונעניתי בשלילה כי הם העבירו את בגד הים לחברה וקיבלו תשובה כי בגד הים לא פגום.
איך יתכן שתוך יום זה הגיע למעבדה לבדיקה? וחזר למשביר ירושלים למסירה ללקוח בחזרה?
|
עלבון ועוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|