פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כתם דהוי בחלוק אמבטיה מבית "ורדינון" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני חברה במועדון 365 כבר הרבה שנים ובעקרון הייתי מרוצה מרמת השירות ואיכות המוצרים. אני קונה באופן קבוע בסניף של הדר בחיפה אבל המקרה האחרון שבו נתקלתי מאוד איכזב אותי, ואני תוהה אם יש טעם להמשיך לקנות בסניף זה.
לפני שמונה חודשים קניתי חלוק רחצה של "ורדינון" שעלה 210 ש"ח בתור מתנה לבן זוג. הוא היה בשימוש מעט זמן לא השתמשנו בו בתקופת הקיץ וכשהוצאתי אותו מהארון הופתעתי לגלות עליו כתם דהוי בחלק העליון ולכן למחרת פניתי לסניף בהדר למחלקת טקסטיל בכדי לדון בבעיה והם התייחסו לזה בזלזול: הסברתי להם שהחלוק כמעט ולא היה בשימוש ושאני מאוד התפלאתי כשנגלה לעיני בעיה זו והם ענו לי שצריך ליצור קשר עם סוכן "ורדינון" כדי שהוא ישלח את החלוק למעבדה.
אחרי שבוע של המתנה עליתי למשביר כדי לברר עם טיפלו בפנייתי וענו לי שהוא לא בא והוא צריך לבוא.
עבר עוד שבוע ולא קיבלתי שום תשובה החלטתי לפנות למנהל הסניף כדי לזרז את העיניינים והוא הבטיח לי שהוא יעשה מאמץ ויטפל בזה.
אחרי עוד שבוע פניתי אליהם שוב וקיבלתי תשובה שהסוכן לא רוצה לקחת את זה מכיוון שעברו כמה חודשים מא הקנייה, אחרי שיחה נוספת עם המנהל הבנתי שלא התייחסו לבעיה שלי ברצינות ואמרו לי שאני צריכה חהתלונן לחברת "ורדינון". אני בטוחה שם אני קונה ברשת מכובדת ומשלמת לא מעט כסף אפשר לצפות גם לשירות ברמה וגם ליחס רציני.
אני מקווה שאם לא הסניף טיפל בבעיתי שלפחות הרשת כן(אגב החלוק נשאר בסניף).
תודה מראש,
ורה גרצ'יקוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על הקנייה\חלוק חדש פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה