פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס והתנהגות של המוקדנית ב 1-800 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין,
לפני כשנה שלימתי בעבור כרטיס club 365, קיבלתי כרטיס זמני ונמסר לי כי הכרטיס הקבוע ישלח אליי בדואר הביתה.
הכרטיס הזמני משום מה לא עבד....בנתיים עברה שנה, כל ניסיונותיי לפנות למוקד השירות כשלו.
במשך שנה זו הפסדתי את כל ההטבות וההנחות המגיעות לי כחברה מועדון.
היום כשפניתי למוקד ענתה לי בחורה (שלא הסכימה להגיד את שמה) ופשוט צרחה עליי, קיללה וניתקה לי בפנים.
בסה"כ ביקשתי את הכרטיס שמגיע לי הרי אחרי הכל שילמתי עבורו.
הנזק הוא גם כספי וגם העלבון שעברתי.
אשמח מאוד לעזרה, או ייעוץ למי עליי לפנות.
תודה רבה,
סיון
בנוסף גם עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה