תלונה עקב מוצר פגום ושרות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ב 03/05/2011 קניתי במשביר לצרכן רחובות ארנק עור של "שאולי" שיש לו אחריות לשנה.
הארנק אמור להיות איכותי ויוקרתי ולשמש אותי לתקופה אך זה לא מה שקרה בפועל.
לאחר כחודשיים הארנק החל להתפרק והתפרים החלו להיפרם מעצמם, ולאחר מכן הצדדים החלו להיקרע. ראוי לציין ש אני לא מילאתי את הארנק עד מקסימום תכולתו.
ב 01/11/2011 שלחתי מכתב לשרות הלקוחות דרך אתר האינטרנט, הם חזרו אליי טלפונית וביקשו שאגיע פיזית לסניף.
ב22/11/2011 באתי לסניף רחובות למחלקת התיקים, הנציגה אמרה לי שאשאיר את הארנק לתיקון. הסברתי לה שאני לא מעוניינת שיתקנו לי את הארנק כיוון שאם רכשתי ארנק חדש שהוא באיכות לא טובה התפרים ממש חלשים, הארנק החל להתפרק מעצמו., מה הסיכויים שהתיקון יהיה טוב? חוץ מזה, לא נשכח את עניין הטרטור והנסיעה פעמיים לסניף!
הנציגה הפנתה אותי למנהלת הסניף, היא לא הייתה בסניף ולכן טיפל בי סגן מנהל הסניף מרט שביקש ממני להשאיר את הפרטים שלי ע"מ שיברר מול הספק מה ניתן לעשות או לתקן או לקבל את אותו הארנק רק חדש. הסברתי לו שאני לא מעוניינת בתיקון או בארנק כזה חדש כיוון שהארנק כבר "הוכיח את עצמו" , הוא עלה לי 300 ש"ח אך לא סיפק את הסחורה כבר אחרי מס' חודשים. מרט אמר לי שהוא מבין אותי והוא ינסה לבדוק לי לגבי זיכוי. מרט חזר אליי למחרת עם תשובה שלילית לגבי הזיכוי או החלפה לארנק חדש אלא טען שהספק מוכן רק לתקן את הארנק. להזכירכם, למוצר יש אחריות של שנה, איך באה לידי ביטוי אחריות זו? בטרטור הלקוח פעמיים לסניף? בתיקון שיחזיק כמה חודשים עד שהאחריות תפוג ואז כבר לא יתנו לי שרות?!
אני מאוכזבת מהמוצר שלא שימש אותי כיאות ומבקשת החזר כספי עבורו ופיצוי הולם.
אני לקוחה קבועה שקונה אצלכם הרבה ופעם ראשונה שנתקלתי במקרה כזה , זה לא אופייני לחברה מכובדת ובעלת מוניטין כמו המשביר.
|
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|