|
|
|
|
|
|
התנהגות לא מקובלת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נהריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/12/2011 ביצענו רכישה של מוצר/מתנה לאימי אשר היה בהנחה של 40% ויום למחרת אימי ניגשה לסניף על מנת להחליפו במוצר אחר.
המוצר אותו רצתה אימי היה בהנחה מקבילה אך המנהלת לא אישרה לאימי להחליפו מהסיבה שאין לה כרטיס מועדון, יש לציין שלאישתי יש כרטיס מועדון, דבר המקנה לאימי את הישות להחליף את המוצר לכול מוצר בסכום הזיכוי.
אימי הגיע למצב שהיא צריכה להזיל דמעות מרוב חוסר תשומת הלב/הזלזול של מנהלת המשביר גב' בת שבע.
כתוצאה מהתגובה של המנהלת אימי ניגשה לרשת סופר פארם על מנת לרכוש את הבושם אותו רצתה.
אני מבקש בכל לשון של בקשה לבדוק את הנושא כי מבחינתי הוא חמור מאוד, עד שאני לא ידע שאימי קיבלה התנצלות הולמת ופיצוי ראוי אני יודע בוודאות שלא יכנס לסניף הנ"ל שוב
|
התנצלות בכתב תספק אותי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|