|
|
|
|
|
|
טיפול אצל מנהל הסניף שלא מחזיר טלפון על כל פניותי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
קנין הנגב באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בערב חג החנוכה נכנסתי למשביר לצרכן קניון באר שבע לקנות מתנה לנכדיי.
הקופה הייתה תקופעה עם בעייה שעה ארוכה בערב חג. נישלחתי לקופה בקומה העליונה שם חיכיתי הרבה זמן ג"כ כי כל העומס התנכז שם, שם נאמר לי שצרכיך נציג בגדי ילדים - אך הוא איננו! ביקשתי להחליף אחד הפריטים אך לא יכלו. הורידו לי את הנקודות שלזכותי באותה עיסקה. ביקשתי לבטל ההחלפה ע"מ שלקופה יהיה יותר קל ולקחת פריט אחר ואז שיבטלו לי את הנקודות שהורידו קודם. נאמר לי שהורידו. קיבלתי חשבונית שהיה כתוב בה: אם היית חברת מועדון... אני כבר 30 שנה חברת מועדון! נכנסתי למשביר ב- 1 פלאזה שיותר אהוב עלי גם מבחינת היחס, עשיתי קנייה ונאמר לי שאין לי נקודות! פניתי 3 פעמים למנהל סניף הקנין בנגב ועד היום, שבוע שהוא לא חוזר אלי למרות הבטחות של לישכתו!! הזילזול הזה בלקוחה מאד מקומם אותי מה עוד שבעייתי לא ניפתרת! אבקש טיפולכם . תודה ויקי תמרי 0546517246.
|
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|