פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בערב חנוכה האחרון 20.12.11 ניסיתי להחליף מוצר. הקופה ניתקעה לזמן רב והתור התארך מאד עם בעיה עם לקוח קודם, נישלחתי קופה אחרת שמן הסתם גם שם התור היה מאד ארוך כי כמוני גם אחרים נישלחו אליה ולבסוף נאמר לי שצריך נציג מהקומה הקודמת. ירדתי שוב וחיכיתי בתור ולבסוף נאמר לי שאין נציג מאגף הילדים. שוב חזרתי לקופה עם התור שיותר התארך כי הבעייה לא ניפתרה עדיין,אנשים כבר הרגישו רע וביקשו לשבת, והחלטתי שאקנה מוצא אחר ע"מ להקל על הקופאית.הקופאית עשתה נסיונות רבים ושוב נמשך זמן, לבסוף שילמתי על המוצר החדש אך נילקחו ממני הנקודות שהיו לזכותי, הן לא הורדו לי מהקניה, ואף ניכתב לי בקבלה ש"אם הייתי חברת מועדון..." ואני חברת מועדון כבר הרבה מאד שנים!!התקשרתי מספר פעמים למשרד המנהל, ענתה לי המזכירה שהוא יחזור אלי ומאז ועד היום לא שמעתי מהם!!! כבר שלחתי תלונה להנהלת המשביר במייל אך גם משם טרם קיבלתי מענה - זילזול מעליב ביותר מצידם כלפי לקוחה ותיקה ופעילה. מה קורה? אחרי שמשלמים כבר אין התייחסות לתלונות לקוחה???
אשמח מאוד אם תעזרו.

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה