פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקיפה פיזית ומילולית של לקוח ע"י אחראית משמרת במחלקת קוסמטיקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המלאכה 2 רעננה כתובת:
המשביר קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך קניה בתאריך 1/2/2012 נוצר ויכוח ביני לבין אחראית משמרת במחלקת קוסמטיקה בשם י. (ראשי תיבות)על כך שלא הסכימה למסור לידי בונוס קניה (תיק מוצרים קוסמטים) לו היתי זכאי במסגרת הקניה במהלך הויכוח היו חלופי מילים שהובילו לצעקות ולהתערבות של קצין הביטחון של הקניון,י.אחראית המשמרת הוציאה טלפון והחלה לצלם את פני תוך כדי שהיא מתעמרת ומתגרה בי בסוף של דבר חבטה בפני בסירטרת לחי מצלצלת,המון שלם של אנשים הגיעו למקום אין לי אפשרות לתאר במילים את גודל הבושה ועוגמת הנפש שניגרמו לי,בסופו של עיניין הגישו שני הצדדים תלונה במישטרה,אך י (אחראית המשמרת )עדיין בתפקידה הנוכחי,הנהלת המשביר לא נקפה אצבע ולא התיחסה כלל לנושא החמור הזה,לטיפולכם המסור אודה
פגיעה פיזית סוג הנזק :
לפטר את העובדת לאלתר ולפצות את הלקוח לפני שינקוט הליכי משפט פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה