פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול ביצעתי רכישה בכרטיס אשראי בגובה של 329 ש"ח בסניף המשביר לצרכן שבקניות הנגב, באר שבע. נהל הסניף - אדרי ליאור
כשעה לאחר הרכישה חזרתי לסניף כדי להחזיר מוצר שעל פי הפרסום היה בהנחה אך לבסוף בחשבון ראיתי שלא הייתה עליו ההנחה.
חזרתי לאותה קופאים שרכשתי ממנה את המוצרים והיא הפנתה אותי לקופאית אחרת בקומה אחרת של הסניף.
שם נאמר לי שלא ניתן לבצעה זיכוי בכרטיס אשראי כי מדיניות המשביר שמחזירים רק מגובה של 50 ₪. כששאלתי איפה רשום ליד הקופה הראו ליפתח, שכתוב באותיות לא קריאות, גם כשמקרבים אותו לפנים (על פי חוק האותיות אמורות להיות בולטות – אני יכולה צרף תמורה אם צריך). לכן נתנו לי זיכוי רגיל
חזרתי שוב לקופאים הראשונה והיא טענה שלא הייתי צריכה לקבל את הזיכוי אלא לחזור אליה (להזכירכם, היא שלחה אותי בעצמה לקופאית אחרת). היא קראה לאחראית ומכןן שהיה כבר שעת סגירה והקופה נסגרה הם לא רצו לעשות כלום. (כמו כן בקופה שלה גם הפתק לא קריא לא היה וכשהראתי לאחראית היא אמרה יש קאן, מאחורי העמוד , מאחורי הקופאית)
קיבלתי מהם טלפון של שירות לקוחות 1800-346666 ושם טוענים שהם שירות לקוחות של המועדון ולמשביר יש שירות לקוחות אחר בטלפונים 09-8926666 ו-098926670 ובאף אחד מהם לא עונים.
חזרתי שוב אליהם, נלקח ממני מספר פלאפון ונאמר שהם ישלחו אליהם מכתב שיחזרו אלי.
האם זה שירות בשנת ה-2012? לא יתכן שבשביל שטות כזאת אני אטורטר בלי סוף וגם לא יקבל מענה מאף נציג של החנות או חברה
לתת לי זיכוי בכרטיס אשראי ולא לחייב אותי לבצע שוב רכישה באותה חנות (שזו משמעות אמייתית של זיכוי רגיל) פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה