פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מכפיש. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יהודה הלוי כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 18:00 הגעתי לסניף לצורך קניית בגד ים. המוכרת בשם לנה הציעה לי שירות במחלקה, מסרה לי מספר בגדי ים אך שלא לטעמי. משמצאתי את הדגם שאהבתי חיפשתי מידה מתאימה(44) המוכרת טענה שנגמרו כל המידות וכי המידה שנשארה היא 46 בלבד. יצאה לנה להפסקה ואני נותרתי לחפש בגד ים במידה מתאימה. לפתע רואות עיניי את הדגם שחיפשתי והפלא ופלא גם במידה שלי. מדדתי את הדגם והלכתי לקופה לשלם. חברתה החביבה שכנראה ראתה כי אני מעונינת לשלם עבור הבגד ים התקשרה אליה מייד על מנת שתרד כי יש לקוחה שמעוניינת לקנות את הבגד ים. אצה רצה לה המוכרת פתאום מלאת אנרגיות ותושיה שאין כמותה חטפה את הבגד ים מהידיים שלי בקופה בטענה כי היא שומרת ללקוחה ארבעה דגמים ואין באפשרותי לרכוש את הבגד ים. מופתעת ומתפלאת עניתי כי לא היה שום פתק על הקולב והבגד ים לא נראה במקום מוסתר/חבוי . המוכרת טענה שאין מה לעשות הבגד ים שמור!!!.
יצאתי מהסניף מאוכזבת וכבדת לב ותוהה, מדוע לא שמה את הבגד ים במחסן אם הוא שמור? למה אין שום פתק עליו? כמה זמן אפשר לשמור ללקוח מוצר שעדיין לא שילם עליו?. החלטתי לעלות לסגנית הסניף על מנת להתלונן שברצוני לרכוש את הבגד ים, (השעה כבר 20:30)כמו כן במידה ולא ניתן ברצוני להזמין את הדגם המבוקש. נענתי בפנים חמוצות ואדישות מאוד שכדאי שארד למטה בחזרה למוכרת על מנת שתבדוק אם קיים הדגם בסניף אחר. טרטור ועוגמת נפש מוחלטת! יצאתי מהסניף בכעס פגועה ללא כל רצון לבקש מהמוכרת לנה שירות.
בדרכי לבית התקשרתי לברר בנוגע לרכישת הדגם בסניף אחר/להזמינו לסניף לב אשדוד(מה שיכלה לעשות המוכרת).
לצערי נגמר הדגם. שהגעתי לביתי סיפרתי את המתרחש לבעלי. מאוכזב וכועס גם יחד נסע לסניף על מנת לבדוק את פשר המקרה. כשהגיע לסניף פנה למוכרת לבקש לרכוש את הדגם"השמור" (השעה כבר 21:00) המוכרת טענה כי הוא נמכר. כמובן שהיא שיקרה!!! ביקש בעלי לראות קבלה או אסמכתא לכך כי הוא ראה את הדגם מונח במו עיניו על קולב. כועס ונרגז עלה לסגנית הסניף על מנת לבקש לרכוש את הבגד ים, משביררה הסגנית אכן התברר כי המוכרת לנה שיקרה והדגם לא נמכר!!! ביקש בעלי לרכוש את המוצר בתוקף ולמורת רוחי בסופו של דבר הוא נרכש.
לסיכום:
1- אני לקוחה של המשביר מזה שנים רבות מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מבייש ומכפיש.
2. אני עובדת בחברת תקשורת מספר 1 בארץ המעניקה שירותים ללקוחות בפריסה ארצית. לעולם אין לשקר/להונות לקוח.
3. בשיחות סלון בוודאי ובוודאי שאפרסם את הבושה שנגרמה לי.
4. עם טיפת מאמץ ויותר רצון לעזור היו יכולות לנה וחבורתה לברר היכן קיים הדגם,אולי אעיז ואומר להתנצל ואף לבקש שאחזור מאוחר יותר ובמידה והוא לא נמכר שאחזור לרכוש אותו.
5. חווית הקניה והרצון להנות ממוצר חדש שרכשתי לצערי נמוגו.
6. אשמח אם תלונתי תענה במהרה ויופקו הלקחים הנדרשים מכך.
7. מחכה לתשובה- רינת.
עלבון ו סוג הנזק :
כיד הדימיון... פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה