פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של מנהלת סניף המשביר לצרכן במודיעין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון עזריאלי, מודיעין כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי היום לסניף המשביר לצרכן במרכז עזריאלי במודיעין על מנת לקנות בגד ים.
לאחר שמצאתי את מבוקשי שאלתי את המוכרת ששירתה אותי למחיר הפריטים. המוכרת הפנתה את תשומת ליבי לשלט גדול מעל דוכן בגדי הים בו צוין שמחיר חזיית בגד ים הינו 60 שקלים. אך היא הדגישה שלא מדובר בכל בגדי הים, מכיון שחלק מהם יש רק הנחה של 25%. הראיתי לה את מה שבחרתי והיא אמרה שבגד ים חברת פילפל שבחרתי הוא ב- 25% הנחה, ואילו חזיית בגד הים של חברת Lee Cooper היא במחיר 60 שקלים כפי שמצוין בשלט מאיר העיניים.
בקופה קיבלתי את הנחת 25% על בגד הים של פילפל, אך לגבי החזייה של Lee Cooper חייבו אותי במחיר 199 שקלים ולא 60 כפי שנאמר לי וכפי שצויין בשלט.
כשהסבתי את תשומת ליבה , אמרה הקופאית שהיא צריכה לראות את השלט, וקראה למוכרת ששירתה אותי. המוכרת הגיעה והסבירה לה שהמחיר הוא 60 שקלים. הקופאית ניסתה שוב אך לא הצליחה למצוא את הקוד המתאים בקופה, וקראה למנהלת הסניף, שממקום מושבה צעקה למוכרת לבדוק שוב והנחתה את הקופאית והמוכרת מה לרשום בקופה. כשהדבר לא הסתדר, היא הואילה לקום, ואז שנתה דעתה אמרה שמדובר בטעות, שהמחיר הוא 199 שקלים (המחיר שהיה נקוב על בגד הים – ללא שום הנחה) והתחילה לנסות ולהסביר לי על קודים ועל כך שהשלט לא קשור למוצר, ועל כך שהמוכרת ששירתה אותי טעתה והטעתה אותי בגלל כל מיני קודים.. (מדובר במוכרת שמטפלת בלקוחות שמעוניינים בבגד ים).
אמרתי לה שאני מצטערת אבל מכיוון שהטעו אותי אני מבקשת לקבל את המחיר שהתבקשתי. המנהלת התווכחה איתי ואז כשראתה שאני מוציאה כרטיס חבר ע"מ לשלם- הוסיפה: "לא מספיק שאת מבקשת את הבגד ים היקר ב-60 שקל, את עוד רוצה לשלם בכרטיס חבר ב30% הנחה.. מה את חושבת לך- שניתן לך אותו בחינם... "
ביקשתי מהמנהלת לדבר עם מנהל הסניף, ואז היא הזדהתה כמנהלת. ביקשתי לקבל את פרטיה מכיוון שאני רוצה להתלונן. אז שינתה את דעתה ואמרה שהיא תלך לבדוק שוב את נושא המחיר.
לאחר כ-15 דקות, חזרה המנהלת ונתנה לקופאית הוראה לתת לי את בגד הים במחיר 60 שקל.
תוך כדי יציאתי מהסניף, המנהלת הורידה את השלט מאיר העיניים בו מצוין שחזיות בגדי-ים עולות 60 שקלים.
אני אמנם קיבלתי את המוצר במחיר שנקבה המוכרת, אך מה שאזכור הוא את היחס המכוער והמביש, ההערה לגבי כרטיס חבר, היחס של המנהלת למוכרת ששירתה אותי נאמנה, והשילוט שעד עכשיו איני יודעת אם הוא נכון.. מן הראוי שדברים כאלו לא יישנו.
ובזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה