פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
6 סיבות למה לא אחזור יותר למשביר לצרכן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון עיר ימים, נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בשעות אחר הצהריים, הגעתי לסניף "המשביר לצרכן" עם אמי ואחותי על מנת לרכוש בושם ומספר מוצרי טיפוח.
ראשית, לכל אורך הקנייה אי אפשר היה להתעלם מהתחושה שמנסים "לדחוף" לנו כל מוצר אפשרי. מספיק שהיינו זורקות בינינו לבין עצמנו שם של בושם שפעם היה לנו, או אחד שאהבנו, והדיילות עטו עלינו במהרה עם הבושם וכמובן עם המדבקה המציינת את המוכרת ש"עזרה" לנו איתו, כאילו התחרו ביניהן מי "תדחוף" לנו משהו קודם.
כשנראינו מופתעות למראה הבשמים הארוזים שהביאו לנו כאילו אמרנו שאנחנו רוצות לקנות אותם, המוכרות "עשו פרצופים" על כך שמסתבר שאמרנו שאנחנו רוצות.
שנית, אחותי ניסתה מייק אפ ממספר חברות שונות, והתייעצה עם אמי ואיתי. בכל פעם שאמרנו שמוצר כלשהוא פחות מתאים לה, הדיילת שאיפרה אותה התערבה בשיחה ומצאה תירוץ בערך לכל הערה שהערנו לאחותי, ומצאה לנו 1000 סיבות למה לקנות כל אחד מהמייק-אפים שהיא ניסתה. בנוסף, אחותי קצת מצוננת, ומה לעשות, מקנחת את האף ולכן יש לה קצת יובש באזור. המאפרת מיד הוציאה 5 סוגים שונים של קרם לחות שפשוט אי אפשר להסתדר בלעדיו והתחילה למרוח עליה. כשאחותי אמרה שהיא רק מצוננת ואין לה צורך גם בקרם לחות(היא גם לא סובלת מעור יבש באופן כללי) המוכרת התחילה שוב להסביר לנו למה היא חייבת לקנות את המוצר.
דבר שלישי, אני רק רציתי עפרון עיניים לבן. הבהרתי לדיילת שעזרה לי שאני רוצה עפרון עם חידוד, לא אוטומטי(או איך שלא קוראים לזה). כשהיא הוציאה לי את העפרון שוב וידאתי איתה שהוא אכן עם חידוד, והיא ענתה בחיוב.
עכשיו כשבאתי הביתה, פתחתי אותו וגיליתי שהוא לא! עכשיו אני לא יכולה להחזיר אותו, הרי פתחתי אותו, והנה נתקעתי עם מוצר שאין לי מה לעשות איתו.
דבר רביעי (כןכן, סעיף רביעי בתלונה הזו ובהחלט לא האחרון): הגענו לקופה לשלם, ורצינו לעטוף את הבושם שקנינו. הקופאית אמרה לנו שמי שעזרה לנו איתו תעטוף, אז היא קראה לדיילת לקופה. נתחיל בזה שהיא בכלל לא הייתה מי שעזרה לנו עם הבושם, כנראה סתם "גנבה" מהדיילת שעזרה את האחוזים על הקנייה, ונמשיך בזה שבמקום להגיע ולשחרר אותנו מהקנייה המזוויעה הזאת, היא פשוט המשיכה לסדר את מגירות האיפור עד שהקופאית קראה לה להגיע (מה שנענה מצד הדיילת בצעקת "אל תצעקי עליי!" בווליום ששמעו לפחות בחצי מהחנות).
כשהדיילת סוף סוף הואילה בטובה להגיע, הצורה בה היא עטפה את הבושם הייתה מתחת לכל ביקורת, וחבל שלא שמנו לב לזה עוד בקופה כי מיהרנו לעזוב את המקום. נייר העטיפה היה מלא כתמי מייק אפ מידיה של הדיילת, הצורה הטובה ביותר לתאר את הסרט שהיא הכינה לעטיפה הוא "צ'וקומוקו", או "מצ'וקמק", ובנוסף לזה היא הדביקה את הסרט בגב האריזה, איפה שכל הסלוטייפ והקיפולים. חשוב גם להוסיף שכל התהליך לקח לה כמעט 10 דקות!
ההערות האחרונות האלה אולי ישמעו קטנוניות, אבל כשמוסיפים אותן לחווית קנייה כללית, זה הופך את כל העסק למגעיל הרבה יותר.
אני רוצה להוסיף שלא מדובר במוכרת חדשה(הדיילת של המייק אפ והעטיפה). באחת הפעמים בהן ניסתה להוכיח לנו שאנחנו צריכות לקחת מוצר מסויים היא ציינה כי היא עוסקת בזה כבר 12 שנה והיא יודעת מה טוב.
כספי - עיפרון עיניים שיילך לפח סוג הנזק :
החלפת עיפרון העיניים שלי לזה שרציתי למרות שפתחתי אותו, ושינוי מדיניות דחיפת המוצרים ללקוח פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה