פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור לקוח ומידע שגוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 65- דיזינגוף סנטר כתובת:
סניף דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-17/8 ביקרתי בסניף דיזינגוף סנטר בתל אביב על מנת להחליף פיג׳מה של חברת woman's secret שנקנתה בסניף עזריאלי. כשביקשתי לבצע את ההחלפה נאמר לי שמאחר והסניף בסנטר לא מחזיק מוצרים של אותה החברה לא ניתן לבצע את ההחלפה. ביקשתי לשוחח עם מנהלת שהייתה במשמרת והפנו אותי למנהלת בשם מאיה שסרבה לבצע את ההחלפה בטענה שבקופות בעזריאלי יש שלט שמציין בפירוש שניתן להחליף מוצרים של אותה החברה אך ברק בסניפים מסויימים ולא בכל סניף. חשוב לציין גם שאותה מנהלת התבטאה בצורה מבישה ואף קראה לי שקרנית כשציינתי שאני ואימי לא ראינו כל שלט שכזה. ב-26/7 ניגשתי לסניף עזריאלי דבר שדרש ממני להפסיד שעות עבודה חשובות והפלא ופלא- בקופות לא היה כל שלט שמתייחס לחברה הנ״ל או כל שלט שמציין שישנם מוצרים שלא ניתן יהיה להחליף בכל סניף. גם כששאלתי את המוכרות ואת הקופאיות הן ציינו חד משמעית שאותה מנהלת בשם מאיה טרטרה אותי לחינם. מעבר מעוגנת הנפש הנפש שנגרמה לי, הפסדתי שעות יקרות בגלל מידע כוזב ועקשנות שאין לה מקום מבחינתי של אותה המנהלת. אציין גם שזאת לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בשירות כזה בסניף עזריאלי. אשמח להתיחסותכם בנושא
עגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה