|
|
|
|
|
|
מחיר יקר ומופרז< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף עזריאלי |
כתובת: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ערב החג רציתי לקנות בושם לאישתי. אני חבר מועדון. המחיר היה לאחר מבצעים, שאמרה לי הדיילת 160 שקלים. (דונה קרן ניו יורק) הגעתי לקופה ושם נאמר לי 194 שקלים. הגיעה המנהלת ושוב לדיילת 160. שקלים. בקופה 194. לא קנית. יצאתי מחוץ למשביר מרחק 10 מטרים סניף אפריל. מחיר 149 שקלים. קניתי. למה ההפרש ואני חבר מועדון.
|
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|