פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת בושם נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשים היה לכם מבצע ( לפני פסח ) ובן זוגי רכש בושם מסוג ארמני מניה ( קבלה נמצאת ברשותי) הקופאית בסניף טענה שאין את הבושם במלאי אך שישלם עבורו וינפקו לו אותו בהמשך. וכך התגלגלו להם 4 חודשים עשרות טלפונים ולא מעט פעמים שהיינו צריכים להגיע מכפר סבא לראשון לציון ( קניון הזהב) עד שאתמול להפתעתנו היה הבושם במלאי וכאשר הגענו לקופה עם הקבלה בה רשום שבושם לא הונפק הקופאית מתייחסת אלינו כאל גנבים כזוג שכבר קיבל בושם ובה לקחת עוד אחד על חשבון החברה . רק אחרי שהצלחנו לתפוס את אותה קופאית בטלפון כמובן שהשאירה טלפון שגוי היא דיברה עם הקופאית התורנית שכבר קראה לשתי מנהלות כדי לעצור את הגנבים שחררו אותו עם הבושם.
דבר אחד לא ברור לי- 4 חודשים להנפיק בושם ששולם ( דבר שלא כחוק) ובסוף עוד להתייחס אלינו אל מול מנהלים ולקוחות כגנבים ?!?
אודה לחזרה דחופה של מנהל לדון בנושא.
המשך יום טוב,
יעל דותן
עלבון והשפלה סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה