פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במפרט של כסא מנהלים מסדרת פלטיניום 682 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך אתר "אולסייל" (אישור עסקה ב- 16/11) את הכסא שבנושא ב- 699 ש"ח כשהמשלוח הוא בחינם. תקופת המשלוח היא 14 ימי עסקים. לאחר כשבוע התקשרתי לחברה לברר היכן זה עומד (אולי לשדרג לגלגלי סיליקון וכו'), הגב' מישל ענתה לי שתברר ותחזור אלי. כמובן שהיא לא חזרה, בתום מועד 14 ימי עסקים פניתי שוב לחברה ושוב דיברתי עם גב' מישל שאמרה לי שהמוצר ישלח אלי בסוף השבוע או בתחילת השבוע הא לכל המאוחר (השיחה היתה ביום ב' האחרון) כלומר אמור להיות איחור של לפחות שבוע... פניתי ל"אולסייל" ודיברתי עם כרמית שהבטיחה לברר עם החברה על סיבת האיחור ועל מתן פיצוי, הודעתי לכרמית שיש אפשרות לשדרג לגלגלי סיליקון ואם יעשו לי את זה בחינם זה יהיה לי פיצוי הולם. היום, יום ג', חזרה אלי כרמית ואמרה שגם היא דיברה עם מישל וזו אמרה לה שהם שולחים לי את הכסא עם פיצוי יותר גדול מגלגלי סיליקון והוא מנגנון סינכרוני לכיסא. אז אמרתי לכרמית שבתמונה בדף מוצר ממילא רשום באותיות קידוש לבנה שהכסא בא עם המנגנון המדובר, תוך השיחה איתי התקשרה כרמית שוב לחברה בכדי לברר את הנושא וחזרה אלי עם התשובה שהכסא לא בא עם המנגנון ורק אני מקבל אותו כ"פיצוי" והיא, כרמית, לא יודעת למה פורסם בדף המוצר אחרת... פניתי לבד באותו היום לחברה ודיברתי עם מישל שאכן חזרה באוזני על אותם הדברים, הכסא בא בלי המנגנון ואני אקבל אותו כ"פיצוי". הפנתי את תשומת ליבה למפרט הכסא באתרים השונים כולל "אולסייל" ששם נאמר אחרת. הגב' מישל אמרה שהיא מכירה את הכסא ותבדוק את המפרטים והם יתוקנו... לשאלתי אם הכסא היה מגיע בזמן ואכן הייתי מקבל אותו ללא המנגנון הרי זו הטעיה (כי ללא המנגנון לא הייתי מזמין כסא במחיר כזה) ונענתי על ידי גב' מישל שהיא היתה מתקשרת ועוברת עימי על המפרט לפני שליחת הכסא ???!!! אבל הרי היא דיברה איתי שבוע מההזמנה כמו שכתבתי לעיל ולא הזכירה בכלום את ענין המנגנון !!!
מכאן ניתן להסיק או שהכסא בא עם המנגנון המדובר ואין שום פיצוי ושום בטיח או שאכן הוא בא בלי ואז יש הטעיה גדולה של החברה באתרים שונים במפרט הכסא...
כמובן שלגבי פיצוי של גלגלי סיליקון גב' מישל לא רצתה לשמוע....
בתקווה לטיפולכם המהיר
גדי
איחור באספקה סוג הנזק :
לקבל כפיצוי את גלגלי הסיליקון + המנגנון המדובר שאמ פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
גלעד - מנהל מכירות שם ותפקיד:
הצעה נדיבה שלא תחזור שנית ללקוח כפי טובה, הרי ללקוח נמסר כי הזמנתו לכסא עם מנגנון רגיל עלולה להתעכב 4-5 ימים. - אך במיידית - וללא תוספת כל שהיא במחיר - יקבל הלקוח לקבל כסא משופר עם מנגנון סינכרוני חדיש בשווי 300 ש"ח כפיצוי... תוספת הגלגלים תעלה ללקוח כסף. אין שום הטעיה הלקוח הזמין כסא + מנגנון וכך אכן יקבל ע"פ התמליל. עלות תוספת מנגנון סינכרוני ברך 300 ש"ח תוספת לגלגלי סיליקון 99 ש"ח לכן תמוהה תלונתו הבלתי צודקת, הרי עם היה נותן פרטי חיוב לתוספות היה הכסא יוצא ללקוח ממזמן. כ"כ מבדיקת התמליל לכסא אין צורך לשנות מאומה, התמליל נכון ואין כאן כל התעיה. הצעתנו הייתה נדיבה ביותר ולא תחזור על עצמה שוב. תגובה:
יתן כרטיס אשראי לחיוב התוספות ויקבל הזמנתו דבר שיכול היה לעשות מזמן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה