פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כל המוצרים שהוזמנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד ההסתדרות 152 מפרץ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-02.06.07 הזמנתי דרך אתר "סקאל" סוללות נטענות + מטענים,בהזמנה נקבע 14 ימי הספקה.כמובן שהחיוב נעשה הרבה לפני 14 ימי ההספקה.כאשר הגיעו המוצרים גיליתי כי לא כל מה שהוזמן סופק.פניתי לשרות הלקוחות של החברה והם אמרו לי שעשו טעות.ביקשתי שישלחו את ההפרש באופן מידי.
כעבור מספר ימי עבודה נוספים שלא קיבלתי את המוצרים פניתי לשרות הלקוחות של "סקאל" שם הובטח לי כי החברה תיצור איתי קשר.
אך לא דובים ולא יער,כיום 22 ימי עסקים המוצרים לא הגיעו אלי,כסף הם יודעים לקחת,מוצרים לא יודעים לספק.
(מס הזמנה 146751)
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שרות שם ותפקיד:
הסוללות שהזמין הלקוח אזלו אצל הספק היות היום ויצאו בנתיים דגמים חדשים חזקים יותר הסבירו ללקוח טלפונית וללא תוספת מחיר קיבל הדגם החדש יותר ובזמן 10 ימים מיום החיוב בנוסף קיבל פיצוי הולם. תגובה:
למרות שהאשמה לא באנו קיבל סוללת יקרות יותר ללא תוספת מחיר ופיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה