פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן, שירות מביש נושא התלונה:
וסרשפרונג אורן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שדרות ההסתדרות 152 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-2 למאי רכשתי כסא מסוג "יהלום" ישירות ממוצר 2000. הכסא שעלה 1038 שח הגיע באיחור ואני כבר לא הייתי בארץ.
כשחזרתי לאחר חודש, הרכבתי הכסא ונוכחתי לדעת שהמושב שלו ארוך כל כך שאני לא מגיע עם הגב למשענת (גובהי הוא 172 ס"מ).
לאחר בקשות נשנות הסכימו שאגיע (מירושלים) לחיפה להחליפו.
למרות שבאתר המחיר זהה לקודמו, בחנות נדרשתי לשלם עוד 162 שח ולהחזיר את גלגלי הגומי ולקבל גלגלי פלסטיק (אחרת הייתי צריך להוסיף עוד 75 שקלים)

הגעתי הביתה שמח והרכבתי הכסא החדש, טוב, גם הוא לא היה ארגונומי בכלל וכל מי שהושבתי עליו אמר שהוא לא נח (כולם ללא יוצא מהכלל).
עומק ארגונומי הוא 38-43 ס"מ. לכסא שקיבלתי היה עומק (מושב) של 52 ס"מ!! איי

לאחר כשבועיים החל המושב להיות קשה וספוגיותו נדחסה ונעלמה, הוא מלא בשפילים מכניים שמפרים את היציבות ושלא ניתן לתקנם (הם בתוך המנגנון המכני הראשי).
כשהחל לכאוב לי הגב, עברתי לכסא ישן בן לפחות 10 שנים ואני משבח את התקופה שמוצרים היו יותר אמינים...

כשפניתי אל החנות ביקשו ממני (לאחר פניותי הרבות) שאגיע לחנות לתקן את הבעיות. כמובן שאני לא מתכוון לבזבז עוד יום עבודה ודלק ולקבל את היחס המביש וקצר-הרוח של העובדים (לא כולן) בחנות זו, והייתי מוכן להגיע רק על מנת להחזיר את הכסא ולשכוח מהכל (אה ולקבל איזשהו החזר על ה 1300 שקל ששילמתי).

גלעד לא מוכן לקבל את הכסא כי הוא "משומש". ואכן הוא צודק, כי לאחר שבועים ישיבה הוא מרגיש משומש ואפילו הצבע מהחיפוי-גלגלים כבר ירד...
עלבון, עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :
החזרת הכסא וקבלת מלוא הכסף. פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה