פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי לא מלא ושירות גרוע נושא התלונה:
קרוטונוג קונסטנטין שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי כיסא מן החברה. הכיסא היה מורכב קצת מלוחלח עם שריטות ועם שני ברגים פגומים שקורה כשמשתמשים במברג לא מתאים. וציפיתי לקבל כיסא שכל חלק בנפרד בניילון מקורי ,ברגים וגלגלים בנפרד ונקי. אחרי שבמשך שבוע התקשרתי להם הגעתי לאיזשהו מנהל גלעד שאמר שמבחינתו הכיסא הוא חדש ואת הדגם הזה הם באמת שולחים כזה חצי מורכב. לא מתאים תחזיר ניקח ממך דמי הובלה. הבנתי שאין מה לעשות ואין עם מי לדבר החזרתי את הכיסא על חשבוני מתל אביב לחיפה והם קיבלו אותו 1.05.2008.
במשך 20 יום עד היום 20.02.2008 אף אחד בכל פעם שהתקשרתי להם קיבלתי תשובה "מנהל צריך לבדוק את הכיסא". היום סוף סוף מנהל בשם חנוך בדק אותו והבחין שחסרה בקופסא בוכנה של הכיסא שעל זה אני גם יחויב (למרות ששמתי את הבוכנה לתוך הקופסא). והנמהל הזה גם הסביר לי שהם שולחים את הכיסא בצורה כזו לפי תקן של משד הביטחון ומבחינתו הוא חדש (וגם אמר : "מה זה משנה שהוא קצת מלוחלח).

גישה בלתי מקובלת של החברה למונח "חדש". ושירות לקוחות נוראי לשאלה "עם מי אני מדבר?" תשובה "מה אתה רוצה". האם תחזרו אלי עם תשובה התשובה :"תתקשר אלינו.". מתקשר בזמן ששירות לקוחות עובד עונים לך "כרגע הם בעניינים אחרים. שואל :"מתי יעבוד". לא יודעים. מתי תהיה תשובה? לא יודעים.

צילמתי את הקופסה הלא מקורית תאת הכיסא וגם הקלטתי חלק מן השיחות עם החברה.
כספי סוג הנזק :
החזר הספי מלא וזיכוי על הובלה בחזרה לחרבה שסך הכל 170 ש"ח פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה