פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשתי דרך אתר "GET IT" של תפוז מכונת גילוח ואילו לספק לא היה את המוצר.de נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת גילוח במכירה קבוצתית של אצל "GET IT" (תפוז) מהספק "מוצר 2000" מכונת גילוח ב229 ש"ח (דגם 6605, מס הזמנה 86586). מן החברה יצרו עימי קשר פעמיים ובפעמים אלו הציעו לי מכונות אחרות מההזמנה שלי. אחרי שבוע וחצי ניסיתי להשיג את הספק בכדי לראות מה מצב ההזמנה שלי כיוון שבפעם השניה שיצרו עימי קשר אמרו שיחזרו אליי בעוד מספר דקות לאחר שסרבתי לרכוש מהם מוצר אחר והם כמובן.. לא חזרו. אתמול בתאריך 5.12 פניתי אל הספק מיוזמתי בשעה 14:15 ואלו בקשו ממני לחזור אליהם כשעה מאוחר יותר. עשיתי כך והתקשרתי אליהם בשעה 15:30 ואלו, אמרו לי לחזור אליהם חצי שעה יותר מאוחר. היום (6.12) צלצלתי לחברה לבדוק מה קורה עם ההזמנה כיוון שנוצר בי הרושם שקיים קצת בלבול אצל הספק. בשירות הלקוחות אמרו לי שנגמר המבצע והם לא מחזיקים יותר את המוצר. אמרתי שרכשתי מהם את המוצר והרכישה שלי מחייבת אותם בדיוק כמו שהייתה מחייבת אותי. אינני יכול להחליט ככה סתם על דעת עצמי לבטל את ההזמנה בלי לפצות את הצד השני כך זה מחייב גם אותם!. היא הציעה לי מכשירים במחירים גבוהים בכמעט כפול הסכום של ההזמנה שלי והורידה מספר שקלים אחדים מהמחיר שהם מוכרים את המוצר שלא לשביעות רצוני!!! סרבתי לרכוש מהם מוצר אחר ולשלם עבורו הון שהרי אני אוכל למצוא את המוצרים שהציעה לי במקומות אחרים במחירים הרבה יותר אטרקטיביים ואז נציגת שירות הלקוחות אמרה לי שחברת כרטיס האשראי לא אישרה את פריסת התשלומים (משהו שאגב, אינו יכול להיות נכון כיוון שגם אם הייתי משלם בתשלום אחד הרי עדין הייתי עומד במסגרת האשראי שלי ואף רחוק מזאת. בררתי זאת גם עם חברת האשראי שלי!). נציגת שירות הלקוחות אמרה לי שכנראה יש טעות בחברת האשראי שהיא לא יכלה לפרוס את התשלום ל2 תשלומים ובגלל זה היא בטלה את המכירה. לא יידעו אותי בדבר ביטול המכירה, לא יצרו עימי קשר, לא אמרו שהמוצר אינו קיים יותר אצל הספק. לטענתה של הנציגה היא אמרה שהיא אישית צלצלה אליי פעמיים ולא עניתי דבר, שהוא שלעצמו אינו נכון כיוון שאני תמיד זמין במכשיר הפלאפון שלי ואם לא שם אז תמיד יש מישהו בבית לצד מכשיר הטלפון. (בנוסף בררתי את העניין באמצעות אתר פלאפון בנוגע לשיחות נכנסות שלא נענו בתאריכים של יומיים שלאחר יצירת הקשר של הספק עימי). נגרם לי עוול, הספק והאתר והספק שדרכו רכשתי את המוצר לא עמדו בהסכם בין הצדדים לפיכך אני דורש פיצוי על אי העמידה בתנאי האספקה שהתחייבו כלפיי וזמני אספקת המוצר, ביטול העסקה באופן חד צדדי ללא שום סיבה מוצדקת שנגרמה בגללי, על הטרטורים שהייתי צריך לעבור בגין "הפאשלה" של הספק, על עוגמת הנפש ועל ההוצאות שנגרמו לי בשל כך.
חשוב לציין שעל אף פע כן כרטיס האשראי שלי לא חוייב, אך ההזמנה בוטלה ללא רצוני ובלי ליידע אותי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל מכירות שם ותפקיד:
אין מצב שהלקוח יקבל המוצר ללא הסדרת תשלום
ללקוח היה סירוב בכרטיס. יש תיעוד על כך
נמכרו כבר 450 מוצרים מהסוג הזה במחיר זול במיוחד
היה מסדיר התשלום היה מקבל.
תגובה:
להסדיר תשלום ובזמן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה