פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסא מנהלים גרוע ושרות מביש נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.4.05 רכשתי דרך אולסיל במכרז כיסא מנהלים נמוך לביתי למחשב, מכיוון שאני גר קרוב בחרתי באיסוף עצמי.
כעבור שבועיים ככתוב התקשרתי לברר מה קורה עם הכיסא ונאמר לי כי הוא תקוע באשדוד ועלי להוסיף 40 שח משלוח והוא יגיע לביתי תוך יומיים.
כמובן נסעתי לחנות ושילמתי עוד 40 שח , לפני צאתי שאלתי את הפקידה שם אם במקרה אין פה כזה כיסא היא התקשרה למחסן והפלא ופלא נאמר לה שהקרטון שמונח מולה זה הכיסא...........
טוב, קצת ממורמר לקחתי את הכיסא ונסעתי לביתי להרכיב את הכיסא.
לאחר ההרכבה מיד כשהתישבתי על הכיסא הכיסא ירד עד למטה ולא יכל לעלות יותר,
כמובן הבוכנה פגומה, למחרת מגיע לחנות אומרים לי קורה ומחליפים לי את הבוכנה כעבור שבועיים ידית ימין נשברת חוזר לחנות אומרים לי קורה ומחליפים,
לאחר כחודשיים לפתע עפתי לאחור בנס לא שברתי את ראשי שתי רגליים מתוך חמישה נשברו חוזר לחנות כמובן החליפו את הרגליים,
שבוע שעבר לפתע שוב נשברה ידית ימין כמובן חוזרים לחנות אישתי לבדה ואז בעל החנות או אחד השותפים אמר לה זה כיסא לא טוב ,למה קנית את הכסא הזה ,ומה את מצפה מכיסא במחיר כזה (200שח ומזלי) אני לא יודע מה את עושה על הכיסא הזה התיקון יהיה על חשבונך........
אתמול ניגשתי עם אישתי לחנות שותף אחר ירד למחסן והחליף שוב את הידית
תוך כדי ההחלפה ניגש אלינו השותף השני בכעס רב ואמר זו פעם אחרונה שאני מתקן את הכיסא הזה ואל תבואו לפה יותר ואל תיקנו פה יותר . יפה לא?
עוגמת נפש סוג הנזק :
סוחרים מסוג זה צריך להוקיע לא מוכנים לקחת אחריות מ פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
גלעד - מנהל מכירות שם ותפקיד:
כנראה זו דרכו של הלקוח במקום לומר תודה לשרות טוב.
הלקוח מתעלם כליל לתמליל הכתוב במפורשות
כתוב. במפורש א. המוצר טוב למשתמש עד רק 70ק"ג
הלקוח שוקל הרבה יותר הוסבר ללקוח שהכיסא אינו מתאים
עוד לפני האספקה. החליט בכול אופן לקנות.
ב.. כתוב מפורשות איסוף עצמי במחסני ערובה באשדוד הטריד
אותנו והמערכת כי ברצונו לאסוף המוצר אצלנו -שוב ניתן
ללקוח איסוף על חשבוננו.
ג. הלקוח קיבל כל פעם שרות ומחדש. ללא תשלום למרות שלא מגיע
לו ללקוח כלל. הרי כתוב מפורש איסוף עצמי באשדוד הרי כתוב במפורש
שימוש נכון במוצר" הלקוח הוזהר לפני הקנה ואפשרו לו שידרוג
והוא ממשיך להלין כנראה זו דרכו של הלקוח במקום לומר תודה.
תגובה:
לבדוק לפני הקניה ולהאמין לאיש המכירות שהזהיר אותך
ולומר תודה לשרות טוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה