|
|
|
|
|
|
חיוב נוסף בכרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החברה על אף פניות רבות, מתחמקת בפועל מלזכות חיוב כפול במוצר שהוזמן דרכה.
מדובר במוצר שעלותו המקורית היתה 188 ש"ח כעבור שבועיים משלא סופק המוצר התקשרה נציגת שירות והציעה לשדרג את המוצר למוצר אחר במחירו 283 ש"ח.
ניתנה הסכמה והמוצר נמסר לשביעות רצוני רק שהחיוב היה הן על העיסקה המקורית שלא בוצעה והן על העיסקה החדשה.
מרגע תגלית החיוב נעשה ניסיון לפנות אליהם טלפנוית, נתבקשתי לפקסס פקס עם צילום של תדפיס חיוב בכרטיס האשראי וכך עשיתי ובנוסף שלחתי להם מספר אימיילים. ועדיין אין זיכוי כבר מעל חודש מאז גילוי הטעות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מוצר 2000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|