גילעד מנהל שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוחה אינה דוברת אמת. ומסלפת עובדות בצורה בוטה ומשמעותית. לאחר בדיקה עם כל הגורמים בצורה היסודית ביותר. 1. כתוב בהזמנה באתר 14 עד 21 ימי עבודה "נאמר לי 10 ימים" אין דבר כזה ובטח לא בחודש של חגים. יש ימי אספקה מדויקים ומוסדרים מראש על פי אזורי חלוקה. 2 הייתה בקשר מספר פעמים טלפונית ביקשה את הכורסא במהירות אפשרית נאמר לה שהאספקה הקרוב שהיא רשומה בו הוא יום 1יום חמישי 18 לאוקטובר בין 100 ל-230 הודיעה מפורשות כי לא יכולה לקבל כי היא עובדת. 3. במקום סוכם שינוי ל- יום חמישי 26-10-2012 הלקוחה תהיה ראשונה בבוקר 730 עד 800. הבקשה נרשמה באדום בטופס המוביל! 4. בתאריך שסוכם 727 יצר המוביל קשר עם הלקוחה מהעיר מחולון 7 דקות נסיעה מביתה על פי הGPS בקול תקיף אמרה לא "תיאמו איתי אני צריכה לצאת ב- 815" וגם מפורשות "לא רוצה לקבל, אני מבטלת" וניתקה הקו. המוביל התקשר שנית מיד "הכל יהיה בסדר, אני כבר ברחוב שלך 5 דקות ואת מבחינתי משוחררת". ועוד הוסיף "אני מוביל עצמי לי ישלמו, אני נסעתי הגעתי וישלמו לי גם בחזרה אם אני צריך להחזיר את הכורסא את גורמת לדרך כפולה.
-לא יוותרו לך, אני כבר הגעתי אני למטה" השעה 740 הלקוחה סירבה וניתקה למוביל שוב הטלפון בפנים. עוד הוסיף במוביל
"זה מעציב ורק רע לב, שאני עומד למטה לפני הבית, הגב. בבית, אני מבטיח לה 4-5 דקות והיא סוגרת לי את הטלפון בפנים". "אני דורש את כספי הלוך וחזור".
היה ניסיון נוסף אחרי כ- שעה לדבר אל ליבה והוסבר לה כי יחולו אליה דמי ביטול וחובת תשלום ההובלות, ללא הואיל.
5. כמנהל בדקתי את רישום שיחות הטלפון ללקוחה וגם את מסלול הנסיעה של המוביל ואכן מצאתי כי אמרו אמת. כולל עוזר נהג
שהיה במכונית גם. 6. הלקוחה אינה דוברת אמת לכל אורך הדרך. כנגד תיעוד ורשום אין להתווכח. השיחה הראשונה השיחה שנרשמה עם הלקוחה הייתה 727 לא הייתה בעבודה כפי שכותבת. אפשר היה להסדיר הכול בטוב. היה תאום היה דיוק
6. שמו לב לעובדה כי כתבה ש"הייתה בעבודה" לא אמת. הייתה בבית ואף הוסיפה לתחנוני המוביל "אני לא אפתח לך...!"
אין לה להלין אלא על עצמה. שיצרה את "עוגמת נפש" לעצמה, וה "עלבון" – למוביל, ודורשת בעזות מצח, כי לא ישולם לו בעבור עבודתו...
|
תגובה: |
יש צורך לשלם לכול אלו שעבדו וטרחו עבור הלקוחה - אין מקום להיענות לבקשתה.
|
פתרון: |
|
|