פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי משלוח ללא הצדקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הנשיאים 152 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.9.12 רכשתי באתר גט איט כורסא שילמתי באשראי והובטח לי שבתום 10 ימי עסקים הכורסא תסופק.מכיוון שהיה זה יום לפני ערב יום כיפור ואחר כך סוכות ימי העסקים הסתיימו ביום חמישי 16.10.12 התקשרתי לגט איט הם נתנו לי את טלפון הספק לברר דרכם.התקשרתי לשם דיברתי עם דדי הוא טען שהוא לא קיבל הזמנה כזו.חזר אליי לאחר בירור ואמר לי שינסה עד סוף שבוע הבא לספק לי את הכורסא.ביום שלישי לאחר שלא חזר אליי ניהלתי שיחת צט עם שירות הלקוחות של גט איט והם הבטיחו לי לבדוק.חזרתי גם אליו בשנית והוא אמר אני אנסה עד סוף השבוע לספק את הכורסא.מגט איט לא חזרו אליי בכלל.ביום חמישי 25.10.12 בשעה 8 בבוקר בעודי בעבודה מתקשר אליי בחור שמזדהה כמוביל ואומר לי "תוך חצי שעה אני אצלך"אמרתי לו שאני בעבודה ואף אחד לא תיאם איתי הוא אמר שזה לא מעניין אותו ואם אני לא אהיה בבית אחוייב בדמי משלוח.הדברים נאמרו בגסות רוח רבה ולא נותר לי לא לסיים את השיחה.בשעה 9:30 מתקשר אליי דדי מהחברה ובצורת דיבור מצווה שואל אותי "את תקבלי את הכורסא או לא"ניסיתי להגיד לו שאני בעבודה אבל הוא צעק עללי ואמר שאותו לא מעניין אני יחוייב בדמי משלוח למרות שאבטל את ההזמנה.בנוסף התקשרתי לגט איט מצידם בקושי הסכימו לשמוע מה ישי לי להגיד לא נתנו לי לדבר עם אחראי אמרו שמבחינתם נעשתה בדיקה ואני למרות שאני מבטלת עכשיו את העסקה יחוייב בדמי משלוח של 200 שקלים.אני מבקשת את עזרתכם לא קיבלתי מועד אספקה ובנוסף נאלצתי לוותר על הכורסא לא רוצים לזכות אותי בדמי משלוח והושפלתי קשות
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
אני מבקשת להיות מזוכת בנוסף לביטול עסקה ללא דמי ביטול גם בביטול דמי המשלוח שלא היו מוצדקים בכלל פתרון נדרש :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
גילעד מנהל שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה אינה דוברת אמת. ומסלפת עובדות בצורה בוטה ומשמעותית. לאחר בדיקה עם כל הגורמים בצורה היסודית ביותר. 1. כתוב בהזמנה באתר 14 עד 21 ימי עבודה "נאמר לי 10 ימים" אין דבר כזה ובטח לא בחודש של חגים. יש ימי אספקה מדויקים ומוסדרים מראש על פי אזורי חלוקה. 2 הייתה בקשר מספר פעמים טלפונית ביקשה את הכורסא במהירות אפשרית נאמר לה שהאספקה הקרוב שהיא רשומה בו הוא יום 1יום חמישי 18 לאוקטובר בין 100 ל-230 הודיעה מפורשות כי לא יכולה לקבל כי היא עובדת. 3. במקום סוכם שינוי ל- יום חמישי 26-10-2012 הלקוחה תהיה ראשונה בבוקר 730 עד 800. הבקשה נרשמה באדום בטופס המוביל! 4. בתאריך שסוכם 727 יצר המוביל קשר עם הלקוחה מהעיר מחולון 7 דקות נסיעה מביתה על פי הGPS בקול תקיף אמרה לא "תיאמו איתי אני צריכה לצאת ב- 815" וגם מפורשות "לא רוצה לקבל, אני מבטלת" וניתקה הקו. המוביל התקשר שנית מיד "הכל יהיה בסדר, אני כבר ברחוב שלך 5 דקות ואת מבחינתי משוחררת". ועוד הוסיף "אני מוביל עצמי לי ישלמו, אני נסעתי הגעתי וישלמו לי גם בחזרה אם אני צריך להחזיר את הכורסא את גורמת לדרך כפולה.
-לא יוותרו לך, אני כבר הגעתי אני למטה" השעה 740 הלקוחה סירבה וניתקה למוביל שוב הטלפון בפנים. עוד הוסיף במוביל
"זה מעציב ורק רע לב, שאני עומד למטה לפני הבית, הגב. בבית, אני מבטיח לה 4-5 דקות והיא סוגרת לי את הטלפון בפנים". "אני דורש את כספי הלוך וחזור".
היה ניסיון נוסף אחרי כ- שעה לדבר אל ליבה והוסבר לה כי יחולו אליה דמי ביטול וחובת תשלום ההובלות, ללא הואיל.
5. כמנהל בדקתי את רישום שיחות הטלפון ללקוחה וגם את מסלול הנסיעה של המוביל ואכן מצאתי כי אמרו אמת. כולל עוזר נהג
שהיה במכונית גם. 6. הלקוחה אינה דוברת אמת לכל אורך הדרך. כנגד תיעוד ורשום אין להתווכח. השיחה הראשונה השיחה שנרשמה עם הלקוחה הייתה 727 לא הייתה בעבודה כפי שכותבת. אפשר היה להסדיר הכול בטוב. היה תאום היה דיוק
6. שמו לב לעובדה כי כתבה ש"הייתה בעבודה" לא אמת. הייתה בבית ואף הוסיפה לתחנוני המוביל "אני לא אפתח לך...!"
אין לה להלין אלא על עצמה. שיצרה את "עוגמת נפש" לעצמה, וה "עלבון" – למוביל, ודורשת בעזות מצח, כי לא ישולם לו בעבור עבודתו...
תגובה:
יש צורך לשלם לכול אלו שעבדו וטרחו עבור הלקוחה - אין מקום להיענות לבקשתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה