פרטי התלונה

תלונות מוצר 2000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רכישה באמצעות "סקאל און ליין" וספק "מוצר 2000", מס' הזמנה - 121810 נושא התלונה:
מרדכיב יוסי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
שדרות ההסתדרות 152, חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/03/2006 ביצעתי רכישה של טלפון אלחוטי מסוג
בחנות אינטרנט "סקאל – אונליין" (מס' הזמנה – 121810)PHILIPS-211DECT
ספקית במוצר הייתה חברת "מוצר 2000". שילמתי באתר סקאל אונליין באמצעות כרטיס אשראי וציינתי שברצוני לבצע איסוף עצמי. המתנתי בערך כשבוע ימים אך לא קיבלתי שום טלפון לא מ"סקאל" ולא מ"מוצר 2000". לכן, יזמתי שיחה בעצמי עם ,סקאל – אונליין", חיכיתי בערך 40 דקות על הקו עד שהנציגה ענתה לי. המידע שקיבלתי מנציגת סקאל הוא שהם כבר לא אחראיים על ההזמנה אלא הספק בלבד. התקשרתי לספק "מוצר 2000", שם אמרו לי שאין צורך באיסוף עצמי והבטיחו שהמוצר יגיעה במשך שבועיים במשלוח.
המשכתי להמתין בסבלנות, עברו יותר משבועיים אך עדיין לא קיבלתי את המוצר וכמובן שום עדכון טלפוני לא מ"סקאל" ולא מ"מוצר 2000". יצרתי קשר עם "מוצר 2000" ושוב לא קיבלתי מהם תשובה חד-משמעית, נאמר לי שהמחסן נפרץ ואין כרגע במלאי מוצר מהדגם שהזמנתי, לא הוצע לי שום פתרון חליפי והתבקשתי להמתין עד שהעניין ייבדק והם ייצרו איתי קשר תוך ימים אחדים. ברצוני לציין שהכסף חויב בזמן ובמועד בלי לספק את המוצר ובלי ליצור איתי קשר. שוכנעתי להמתין יום-יומיים נוספים אך כצפוי איש לא יצר איתי קשר וכמובן המוצר לא סופק . התקשרתי ל"סקאל אונליין" ושוב המתנתי בערך 30 דקות על הקו והתשובה שקיבלתי הייתה שהם לא אחראיים כעת לאספקה ואני צריך להיות בקשר עם "מוצר 2000", "סקאל" לא יכולים לעזור. שוב התקשרתי ל"מוצר 2000", הועברתי לנציגה בשם מישל, לא היה לה מושג על מה אני מדבר, ושוב קיבלתי את התירוץ שהמוצר לא קיים כרגע במלאי, התבקשתי לחכות רק יום נוסף וגב' מישל בעצמה תיצור איתי קשר ותציע לי פתרון. המתנתי יומיים אך שוב איש לא יצר איתי קשר התקשרתי ל"מוצר 2000", הנציגה מישל "הצטערה" על כך שלא חזרה עלי והציעה לי מכשיר חליפי
שהוא דגם מתקדם יותר ממה שהזמנתי . PHILIPS221
הסכמתי להצעה בתקווה שבכך זה יסתיים, ולאחר חודש ימים סוף סוף הגיעה המוצר בדואר שליחים אך להפתעתי זה לא היה המוצר שהובטח לי וגם לא המוצר שהזמנתי. המוצר היה שהוא דגם ישן יותר, זול יותר והרבה יותר פשוט ממה שהזמנתי במקור.PHILIPS 121
הרגשתי שפשוט עבדו עלי בעיניים, מרחו אותי חודש שלם עם כל מיני סיפורים וגם זה רק לאחר שאני התקשרתי, לקחו את הכסף בלי לספק תמורה עליו. בשיא הזעם התקשרתי ל"מוצר 2000" ודרשתי לאסוף את המוצר ולזכות את חשבוני בכסף. הנציגה מישל סירבה לעשות זאת ואמרה לי שאני טועה והמוצר שקיבלתי הוא מוצר מתקדם יותר לפי מה שאמרו לה ושהיא לא מבינה בטלפונים, אבל כדי לבדוק זאת אני צריך לשלוח להם את המוצר חזרה על חשבוני והם ישקלו את העניין – הם לא יאספו אותו ממני ולא יחזירו כסף.
כעת המכשיר אצלי בבית באריזתו המקורית ואיני יכול להשתמש בו על אף שהכסף שולם ועברו כמעט חודשיים מרגע הרכישה. ברצוני להעביר לחברות "סקאל אונליין" ו"מוצר 2000" שאם לא אזכה לפיצוי הולם על הפגיעה שספגתי אני אפנה לבירור משפטי ואפרסם את המקרה בעיתונים הבחירים בארץ.

פרטי החברות:
סקאל אונליין - 1700705006

מוצר 2000 – 04-8726767
שדרות ההסתדרות 152, חיפה

בכבוד רב,
יוסי מרדכייב
כספי סוג הנזק :

מוצר 2000 שירות לקוחות

, תגובה:
גלעד - מנהל מכירות שם ותפקיד:
מבדיקה יסודית של תלונתך נמצא כי אתה לא דובר אמת ! בלשון המעטה, וכל כולה נועדה
רק ל"קבל טובות הנאה" מבדיקת המלל וההקלטה עולה במפורש שהתיחסו אליך בכבוד רב
ובאדיבות הציעו לך מוצרים שונים לאספקה מהירה ובמפורש יש הסכמה מצידך לקניה
גם כשלכרטיס האשראי שלך לא היה כיסוי... קיבלת יחס ושירות מעולה.
שלחו לך כ"פיצוי" טלפון יקר יותר חדיש יותר ללא שום תוספות וללא תשלום.
תאוותך לא יודעת גבולת וה"פיצוי" אינו מספיק ואין גבולות לחוצפתך.
מתחרט? זכותך... להזכיר ע"פ סעיף 7 הגנת הצרכן וע"פ החוק עליך להחזיר
מוצר עד 7 ימי עבודה. באריזתו המקורים. )אני מאשר לך חד פעמית החזר של עד
21 יום לאחר מכן לא תענה.
תגובה:
יחזיר יקבל כספו ויתבקש באדיבות לא לקנות אצלנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה