פרטי התלונה

תלונות רויאל פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שהותנו במלון רויאל בים המלח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנו משפחת גבריאלוב התארחנו בבית המלון רויאל בים המלח במהלך חופשת חג הפסח.
התאריכים שהיינו אמורים להתארח היו: 04-08/04
השהות בבית המלון הייתה מחפירה מסיבות רבות לפיכך עזבנו את בית המלון יום לפני תום תקופת השהות והובטח לנו ע"י המלון שלא נחוייב בתשלום כלשהו.
אני רוצה לפרוס בפנייכם את שורת התלונות שיש לי כלפיי שהותנו המלון.
תחילת השהות כפי שציינתי הייתה ב-04/04 , אך בטרם הספקנו לשהות בחדר 10 דקות
צנחה מנורה מהתקרה היישר אל הרצפה בחדר המקלחת . למזלנו ולשמחתנו מספר שניות ספורות לפני כן יצאתי מהמקלחת עם בני הפעוט.
מיד התקשרתי אל הקבלה וביקשתי איש ניקיון שיבוא לנקות את הזכוכיות הרבות שהיו על הרצפה.
ברצוני לציין שאיש הנקיון הגייע תוך דקות ספורות וניקה את הזכוכיות ( לפחות כך חשבנו)
ביום המחרת בשעות הערב כאשר ניכנסתי להתקלחת נפצעתי ע"י אותם זכוכיות. כמובן שוב טילפנתי לקבלה ושוב נשלח איש ניקיון.
למחרת היום ניסנו להנות משהותנו במלון והלכנו אל הבריכה, אך להפתעתי גם הפעם נתקלתי בזכוכיות.
אני רוצה לציין שדרכתי על זכוכיות תוך עמידה במים הרדודים ושתוך כדי ההתקלות בזכוכית מעדתי ואיבדתי את שיווי משקלי למזלי הרב הצלחתי לאזן את עמדתי. בדיעבד התברר שאחד מהאנשים השליך בקבוק של בירה לבריכה,והמלון לא טרח לעדכן את אורחיו על הבעיה וכמובן שלא טרח לרוקן את מי הבריכה ולנקות את שברי הזכוכיות.
בחדר האמבטיה הייתה בעיה נוספת, אחד מכבלי החשמל בתקרה היה משוחרר ובקצהו היתה תלויה מנורה, מלבד הסכנה שמנורה נוספת הייתה יכולה ליפול היינו חשופים לסכנת התחשמלות- למרות שהתרענו על כך לא באו לתקן את הבעיה (יש ברשותנו תמונות שצילמנו).
כמו כן נושא אחר שהיה מעיק במיוחד במהלך שהותנו במלון הוא אירועי הבידור שמהם לצערנו הרב לא התאפשר לנו להנות עקב בעיית עישון.אירועי הבידור לילידים ומבוגרים התקיימו באולם אחד ויחיד. האולם איכלס מאות ילדים במהלך חופשת החג. מסיבה הזויה כזאתאו אחרת המלון מאפשר לאורחיו לעשן באולם בטענה שאולם זה מוגדר דיסקוטק. כמובן שבהיותי אם טריה ואישה שמודעת היטב לבריאותה של משפחתה נאלצנו להדיר את כף רגלנו מאולם זה ולפיכך לא יכולנו להנות משום מופע בידורי במהלך כל שהותנו במלון.
ביום שישי בבוקר לאחר ההתקלות בזכוכיות בבריכה, החלטתי לגשת ולדבר עם מנכ"ל המלון.
מנכ"ל המלון בחר לזרוק את הזכוכית שנתתי לו, כשראיתי שהוא מתייחס לתלונותי באדישות ובזילזול החלטתי לעזוב את המלון. לרוע מזלנו לא הצלחנו למצוא מלון אחר בסביבה, לביתי באזור המרכז לא יכולתי לנסוע מכייון שלא היה מוכשר דיו לחג הפסח. נותרה בפניי אפשרות אחת ויחידה לנסוע לבית הוריי בעיר טבריה אך מפאת היותנו משפחה מסורתית בחרתי להשאר במלון ולא לצור מצב של חלילה חילול שבת.
הובטח לנו ע"י יעקב( מנכ"ל המלון ) ושבתאי (מנהל תורן ) שידאגו לפצותנו על עוגמת הנפש המרובה וכמו כן שאם עדיין נחליט לצאת לפני יום ראשון, הם לא יחייבו אותנו בתשלום.
החלטנו על סמך דבריהם וגם בגלל עוגמת הנפש המרובה לעזוב את בית המלון במוצאי שבת ולטרטר את ילדנו הפעוט בדרכים בשעת לילה מאוחרת.
כמובן שמנכ"ל המלון ומנהל התורן הבטיחו שייצרו איתנו קשר מיד עם תום החג, אך מאז ועד היום לא זכיתי ליחס מהם.
כבחורה שמטיילת לא מעט בחו"ל ובארץ, התנהגות המלון היתה מחפירה ומתחת לכל ביקורת.
בבתי מלונות בארץ ובעולם היו מקרים שנהנתי יותר או פחות אך מעולם לא היה מצב שבכיתי
בגלל תיסכול ועוגמת נפש.
.בעיני את החופשה ההרוסה ואת ימי החופשה שנלקחו מהעבודה וירדו לטמיון כבר לא ניתן להציל
המלון בעקבות פנייתנו החזיר פנייה שאינה עיניינית ,לקונית ומעליבה במיוחד
תשובתם הייתה:
1. אסור לעשן באולם-מעניין שכשאנחנו היינו שם נאמר לנו אחרת?
2. הם מצטערים שנתקלנו בבעיית ניקיון ושהם מקפידים על כך הקפדה יתרה- מעניין שאף אחד לא טרח לעדכן את אורחי המלון לגבי הזכוכיות בבריכה, או במינמום לרקון את מי הבריכה!!!!!
3.הנחה של 20% באירוח הבא- למה שארצה להתארח שם פעם נוספת ?????


נ.ב ברצוני לציין שתחילה חוייבנו על מלוא סכום ההזמנה למרות שהובטח לנו שאם נצא לפני תום התקופה לא יחייבו אותנו , כספנו הוחזר אלינו לאחר פנייתנו לחברת ארקיע. ניסיתי לפנות לבית המלון פעמים רבות אך הם מתעלמים מפנייתי.


בעוגמת נפש מרובה
לבנת גבריאולוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
בתמורה ל3 ימי הנופש העגומים במלון אבקש 3 ימי חופשה חלופיים על חשבון המלון פתרון נדרש :

רויאל פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
רינת - מזכירת מנכ"ל שם ותפקיד:
שלום רב,
את הפנייה הנ"ל יש להפנות למלון רויאל ים המלח לא אלינו, אנחנו לא רשת מלונות אלא מלון בפני עצמו והוארחים הנ"ל לא התארחו במלונינו שנמצא בטבריה.
בברכה
רינת
תגובה:
לשלוח את התלונה למלון רויאל ים המלח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה