|
|
|
|
|
|
תנאים שקיבלתי בבית המלון |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי נופש במלון סי הוטל דרך אופיר טורס וציינתי חדר קרוב למעלית כי אני נכה קיבלתי חדר כמו של בית חולים גיריטרי וכמו כן התקרה היתה מלאה בעובש מרטיבות שהיתה שם ללא טייח על הטיקרה כמו כן המזרן מלא דם ותנאים מחפירים ללא אמבטיה בחדר תנאים שאפילו באכסניה מקבלים תנאים יותר טובים ולמרות הכל אופיר טורס מתנערת מכל אחריות ואומרת שקיבלתי את כל השירות יש לי הרגשה שאופיר טורס עובדים על האנשים בעיניים העיקר שמקבלים את הכסף ואין עם מי לדבר הרגשתי היא שלא קיבלתי תמורה לכספי ונהרס לי כל הסוף שבוע
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על העוגמת נפש שנגרמה לי בהתחשב שאני נכה וחי מקיצבת הביטוח לאומי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאל פלאזה שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת - מזכירת מנכ"ל |
שם ותפקיד: |
האדון לא התארח במלוננו אנו מלון רויאל פלאזה טבריה ולא סי הוטל (הוא גם ציין זאת במכתבו) יש להפנות תלונה זו למלון סי הוטל (שלום פלאזה לשעבר) |
תגובה: |
להפנות מכתב זה למלון בו התארח האדון לא שייך אלינו |
פתרון: |
|
|
|