פרטי התלונה

תלונות רויאל פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא מקיימים, ועוגמת נפש נושא התלונה:
מנצור מהא שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
הגענו לרויאל פלאזה ב29/11/09 עד 01/12/09
קראנו בהמון אתרים ודרך הרבה פרסומים מה מציע האתר, התלהבנו, הזמנו חדר זוגי אני ובעלי ושני תנוקות בני שנה וחודשיים
הגענו.. וכל מה שהובטח איננו
קיבלנו חדר מוזנח ועלוב, שאין לו גישה לעגלה של התינוקות, אני ובעלי הינו צריכים להרים את העגלה בערך 10 מדרגות בשביל להגיע למעלית, עלינו לחדר הדלת של השירותים לא נפתחת, בעלי נכנס ואחרי כמה דקות של עבודה קשה הצלחנו לפתוח אותה, מתברר שהיא נתקעת ונפתחת רק מבחוץ, מזל שלא הינו שנינו בפנים לא הינו מוצאים מי שיפתח אותה.
האסלה היתה על הפנים אי אפשר להוריד את המים, הלחצן שבור ובמקומו מסמר שמכאיב ליד ללחוץ עליו.
הלכנו בקשנו להחליף חדר, ביקשנו באגף השני כך שנעלה ישר לחדר ולא נצטרך לעבור דרך המדרגות אמרו לנו אין, איש הקבלה אמר כי יש חדר באותו אגף אבל הוא צריך לבקש מהקבלן אישור שיתן לנו אותו, בינתיים נתן לנו מפתח ללכת לבדוק את החדר, לפני שעלינו בעלי פגש בכניסת המלון איש שבא להזמין חדר ושאל את בעלי איך המלון וסיפר לבעלי שהוא מחפש חדר ללילה אחת עם אשתו, עלינו לראות את החדר ופתאום איש הקבלה בא עם הגבר שדיבר עם בעלי לפני דקות, ואמר לנו שהחדר הזה שהוא עצמו נתן לנו תפוס לגבר הזה, התעצבנתי נורא מכוון שהחדר באמת היה יותר טוב מהשני ודווקא רציתי אותו, ירדתי לקבלה וביקשתי לבטל את ההזמנה כך שלא הגיוני שאני שהזמנתי ושילמתי מראש אקבל חדר דפוק ואחר שרק נכנס להזמין חדר ללילה יקבל חדר הרבה יותר טוב. אחרי שצעקתי והתעצבנתי בא מי שקראו לו קבלן, צעיר, אמר כי יתן לי חדר יותר טוב ויותר גדול באגף השני, פתאום יש חדרים באגף השני, עליתי לראות את החדר הוא באמת היה יותר גדול אבל שהסתכלתי מהחלום ראיתי שסתם שמו לחדר חלון הרי כל החלון נסתם בהר, אי אפשר לראות אפילו מרחק של מטר אחד,
ירדתי ביקשתי את אותו חדר שראיתי מקודם, בינתיים הגבר שבא להזמין היה בקבלה וסיפרלבעלי שהמלון לא מצא חן בעיניו והוא עוזב והלך, אז נתנו לנו את החדר.
ולא רק זה, הבטיחו בפרסומות ובאתרי התיירות המון דברים שלא קיימים, ולפי דעתי הם חובה בבית מלון 4 כוכבים, הרי על מה שילמנו כל כך הרבה כסף????
המלון מת, אין שום פעילות לא תרבותית ולא אחרת, אין בריכה אמרו שהיא מופעלת רק בקיץ, אים סאונה ולא ג'קוזי ולא ספא או מסיג'ים, אמרו כי זאת לא העונה (אז מתי?? בקיץ בשיא החום עושים סאונה וג'קוזי??)
הבטיחו מועדון ילדים- אין
הבטיחו מקום חניה - אין
כתבו שהם בעיר והם במרחק נסיעת רבע שעה מהעיר מי שאין לו אוטו נתקע במלון ומשתעמם
הבטיחו מינימרקט קרובה, המינימרקט הכי קרובה היתה בנסיעת יותר מעשר דקות באוטו
למלון אין גינה, אין איפה להסתובב עם הילדים, יש לובי קטן שבערב היו יושבים אנשים ולא נשאר לנו מקום ותאמינו או לא היינו נוסעים לחברים במלון קיסר לשבת אתם בלובי שם.
הזמנו פנסיון מלא- ארוחת הבוקר והערב היו מקובלות אבל הצוהריים נורא ואיום, לבחור או דג או חזה עוף, ביקשתי חזה עוף ובעלי דג, מתברר כי זה חזה הודו, סיבים קשים ללעיסה, עם טעם מגעיל, והדג של בעלי הוא רק טעם והשאיר בצלחת, וזה לא רק זה הם הגישו על השולחן צלחונית קטנה מאוד של כרוב קצוץ, עגבניה ולפפון קצוץ, צלחת קטנה מאוד של חומוס
בלי תוספות לא אורז ולא אטריות או כל דבר אחר בכסף שהוספנו במיוחד לארוחת הצהרים הינו יכולים לאכול במסעדה הכי טובות בטבריה
בריצור- זוועה שלא תתואר,
ועוד משהו נזכרתי , במקלחת אין שמפו ואין סבונים מה שבכל בתי המלון בשפע, ושלא יגידו שכחו, שלושה ימים אנחנו שם, לא שוכחים שלושה ימים, מזל שלקחנו את שלנו,
על מה בדיוק לקחו את הכסף???? שיפרסמו ויגידו שהמלון מת והשירות זוועה ומי שבא לו לזרוק כסף באוויר בבקשה
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

רויאל פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה