פרטי התלונה

תלונות רויאל פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה אדירה משהיה במלון רויאל פלז'ה טבריה בפסח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רצינו לבלות את חג הפסח עם המשפחה בבית מלון בצפון.
התקשרנו לאתר hotel4you וקבלנו המלצה על מלון רויאל פלז'ה טבריה.
בצענו הזמנה ל-2 חדרים ל-3 לילות.
יצאנו עם הרבה מצב רוח טוב מתוך כוונה להנות בחג.
כגודל הציפיה כך היתה האכזבה, מתברר שתחזוקת המלון גרועה מאוד, לא ניתן להתקלח כי זרם המים משתנה כל הזמן, כולל שינוי טמפ חיצוני (חם וקר).
לכלוך במעלית נשאר במקומו שעות רבות.
הסאונות פתוחות שעה וחצי בלבד, בגאקוזי מים קרים.
חדר האוכל לא נקי, לכלוך על הרצפה, יתושים חיים מתעופפים והמתים נמצאים בכוסות ובצלחות.
האוכל לא היה, לדעתנו, ברמה מקובלת בבתי מלון באותה דרגה.
טקס הסדר היה גרוע, הטור לקבלת האוכל היה ארוך מאוד, הם פשוט לא היו מאורגנים למלון מלא ולאירוע גדול.

הדודבן בקצפת היתה קבלת הפנים שהעניק לנו ממנהל חדר האוכל, נאמר לנו לשבת בשולחן עם השם שלנו, וכך עשינו, עם תחילת האירוע הגיע האיש הנ"ל ובנוכחות כל האורחים, טען שפלשנו לשולחן שלא היה מיועד לנו וכאשר אמרנו לו שבשולחן הזה היה שלט עם השם שלנו הוא האשים אותנו שאנחנו משקרים ושהשלט היה בשולחן אחר ואנחנו הזזנו אותו...
גם אם זה היה נכון (ובמפורש זה לא היה המצב) לא היה מקום לפגוע ולהעליב אורח שבא למלון ומשלם במיטב כספו , כסף שמשמש בין היתר לשלם את משכורתו של אותו עובד...
אירוע זה ושאר הליקוים במלון גרמו לנו לא להנות מהשהיה, העלות כמובן היתה גבוהה מאוד ביחס למה שקבלנו.

אנו ממליצים לכל אלו שרוצים להנות, להתרחק מבתי מלון שלא מסוגלים לתת שרות ראוי ומסוכניות של בתי מלון שלא איכפת להם מה הם מוכרים.
וכמובן למשרד התיירות לבצע ביקורות ולעדכן את דירוג בתי המלון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רויאל פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
רינת - מזכירת מנכ"ל שם ותפקיד:
שלום רבף
אנו מצטערים על חוסר הנאתכם.
"עם דובדן ובלעדיו", רמת המלון, תחזוקתו, ניקיונו, מגוון וטיב המזון שבו עומדים לזכותו כיאה למלון ברמתו.
תגובה:
אין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה