אכזבה אדירה משהיה במלון רויאל פלז'ה טבריה בפסח |
נושא התלונה: |
יום שישי 06 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רצינו לבלות את חג הפסח עם המשפחה בבית מלון בצפון.
התקשרנו לאתר hotel4you וקבלנו המלצה על מלון רויאל פלז'ה טבריה.
בצענו הזמנה ל-2 חדרים ל-3 לילות.
יצאנו עם הרבה מצב רוח טוב מתוך כוונה להנות בחג.
כגודל הציפיה כך היתה האכזבה, מתברר שתחזוקת המלון גרועה מאוד, לא ניתן להתקלח כי זרם המים משתנה כל הזמן, כולל שינוי טמפ חיצוני (חם וקר).
לכלוך במעלית נשאר במקומו שעות רבות.
הסאונות פתוחות שעה וחצי בלבד, בגאקוזי מים קרים.
חדר האוכל לא נקי, לכלוך על הרצפה, יתושים חיים מתעופפים והמתים נמצאים בכוסות ובצלחות.
האוכל לא היה, לדעתנו, ברמה מקובלת בבתי מלון באותה דרגה.
טקס הסדר היה גרוע, הטור לקבלת האוכל היה ארוך מאוד, הם פשוט לא היו מאורגנים למלון מלא ולאירוע גדול.
הדודבן בקצפת היתה קבלת הפנים שהעניק לנו ממנהל חדר האוכל, נאמר לנו לשבת בשולחן עם השם שלנו, וכך עשינו, עם תחילת האירוע הגיע האיש הנ"ל ובנוכחות כל האורחים, טען שפלשנו לשולחן שלא היה מיועד לנו וכאשר אמרנו לו שבשולחן הזה היה שלט עם השם שלנו הוא האשים אותנו שאנחנו משקרים ושהשלט היה בשולחן אחר ואנחנו הזזנו אותו...
גם אם זה היה נכון (ובמפורש זה לא היה המצב) לא היה מקום לפגוע ולהעליב אורח שבא למלון ומשלם במיטב כספו , כסף שמשמש בין היתר לשלם את משכורתו של אותו עובד...
אירוע זה ושאר הליקוים במלון גרמו לנו לא להנות מהשהיה, העלות כמובן היתה גבוהה מאוד ביחס למה שקבלנו.
אנו ממליצים לכל אלו שרוצים להנות, להתרחק מבתי מלון שלא מסוגלים לתת שרות ראוי ומסוכניות של בתי מלון שלא איכפת להם מה הם מוכרים.
וכמובן למשרד התיירות לבצע ביקורות ולעדכן את דירוג בתי המלון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|