פרטי התלונה

תלונות רויאל פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מהתנהלות ותחזוקת המלון נושא התלונה:
רוקני עינת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 1/7/12 עד 4/7/12 התארחנו קבוצה גדולה מאוד של קייטנת נשים של הרב לסרי במלון,
ידענו שייש ארוחת בוקר וערב בלבד והתנחמנו בזה שבזמן ארוחת הבוקר נוציא כריך מהמלון כדי שיחזיק אותנו כל שעות היום עד ארוחת הערב,
איך שהגענו למלון נאמר לנו שאין אפשרות כזו להוציא משהו מהמלון ומי שרוצה כריך שתשלם 20 ש"ח.
איפה נשמע דבר כזה שנשים עם ילדים קטנים, או אנשים מבוגרות או חולות בסכרת שצריכות לאכול כל 3 שעות, צריכות להחזיק מעמד ללא מזון. ועוד מנסים להוציא מכל אחת עוד 20 שקל ליום לכריך עלוב.
אפילו את בקבוקי השתייה שלנו לא נתנו לנו למלא במיץ. וכל הזמן העירו לנו בצורה לא יפה.
בכל מלון שמכבד את עצמו גם אם הוא פנסיון מלא, הוא לא אומר שאסור להוציא אוכל מחדר האוכל. ומי שעושה לה כריך אף אחד לא מעיר לה. גם ככה הם זורקים את מה שנשאר בצלחות ובשולחנות.
הם פשוט גרמו לנשים לעבור שם על גזל בגלל שנשים ידעו שלא יוכלו לעבור את היום ללא מזון.

מעבר לזה, שהמלון ברמה כה נמוכה עד כי בקומה השנייה שהיינו נשים פתחו את הוילון בחדרן וראו מולן קיר !!!
לא היה חלון לאויר מבחוץ. זה פשוט בזיון לשים נשים בחדר כזה ולקחת מחיר כזה.
גם המעלית הייתה במקום כזה שהיינו צריכים לעלות כמה מדרגות מהלובי וללכת ליד החדרים כדי לעלות או לרדת בקומות.
המלון לא מתוכנן בצורה נורמלית ומסכנה מי שלא יכלה לעלות במדרגות.

פשוט בושה למלון עם שם כזה, בסופו של דבר היה על פנים וחבל על כל שקל ששילמתי.
לעולם לא אחזור למלון הזה.
בחיים לא התאכזבתי ממלון ברמה כה נמוכה.

אני גם יודעת שהתשובה שלהם תיהיה סתמית (כמו כל התשובות שנתנו כאן לכולם) כדי לכסות את עצמם.
בושה וחרפה.
עוגגמת נפש, עלבון ובזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי . פתרון נדרש :

רויאל פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
אבישי שחר - מנכ"ל שם ותפקיד:
במלון רויאל פלאזה כמו גם ביתר מלונות בעולם, לא ניתן להוציא מזון ומשקאות מתחום חדר האוכל.
ניתן לקנות מזון ומשקאות בנקודות המכירה של המלון.
רמת החדרים, מתקניו ושירותיו זכו למחמאות רבות ממרבית אורחי הקבוצה.
בחירתם של הרב לסרי והרבנית המכובדת לקיים במלון את הכנס השנתי מזה שנה שניה ברציפות, מעידה על שביעות רצונם מרמת המלון ותפקודו.
לא מיותר לציין שזכינו להרבה מחמאות מאורחי הקבוצה.
תגובה:
אין פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה