פרטי התלונה

תלונות רויאל פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ועוגמת נפש נושא התלונה:
כהן משה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/9/2012 עד 18/9/2012 התארחנו בבית מלון רויאל פלאז'ה בטבריה אני אישתי בתי חתני ושני נכדי בגילאים שמונה חודשים ושנה ותשע חודשים למרות החששות להגיע לרויאל פלאז'ה כי לא הכרנו את המלון וראינו תגובות לא טובות על המלון החלטנו בכל זאת לעשות את חופשת החג במלון ולא התאכזבנו השרות והאוכל היה מצויין
והיחס מעובדי המלון היה נהדר ולפני שאני יעזוב את המלון מלאתי משוב שבו ציינתי לטובה את כל עובדי המלון עד שביום האחרון לשהותינו ב18/ 9/ 2012 ביתי וחתני עם שני נכדי ירדו לאכול בחדר האוכל בכניסה לחדר האוכל עמד מר אבישי שחר ושאל למספר החדר כאשר נהנה למספר החדר 535 536 הוא ביקש מהם לעזוב את חדר האוכל בטענה שהם לא שילמו על ילד אחד חתני אמר לו שיש לו טעות הוא לא הניח לו ואף הזמין את אנשי ההבטחה שיוציאם מחדר האוכל בפורום כל האורחים למרות שגברת רגדא מנהלת המשק של המלון הסבירה למר אבישי שחר שהוא טועה כי היא אישית קיבלה אותנו. ונגרמה לי ולמשפחתי עוגמת נפש מרובה והוצאת דיבה בפני כל אורחי המלון וכל היום הסתובבנו בהרגשה של מסכנים ביום האחרון לא אכלנו ארוחת בוקר וגם לא צהרים שהיתה מגיעה לנו(שלחתי בפקס את פרטי ההזמנה למר רפי פרוובר מנהל המלון)שדיברתי עם אבישי שחר על עוגמת הנפש שנגרמה לנו הוא הציע לי ארוחת צהרים על חשבונו והסברתי לו שגם כך מגיע לי ארוחת צהרים והוא אמר שהוא לא היה צריך להתנהג כמו שהוא התנהג שלחתי בפקס מכתב תלונה ומשום מה עדיין לא קיבלתי תשובה ההזמנה על שם כהן אסתר ארבע מבוגרים ושתי תינוקות חדרים 535 536 היום עשרה ימים אחרי האירוע המביש שעברנו הילד עדיין מדבר על זה שבאו אנשי ההבטחה להוציאו מחדר האוכל ואני שוקל לפנות למשרד התיירות וגם להגיש תביעה על כל מה שעברנו. ששילמתי ממיטב כספי שחסכתי המהלך כל השנה על מנת לחגוג את ראש השנה למרות שהחוויה הזאת לא תשכח אני דורש פיצוי הולם וגם התנצלות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פצוי הולם פתרון נדרש :

רויאל פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
רינת דידי שם ותפקיד:
איך מעבירים אליכם תגובה (כמסמך מצורף) יש לנו תגובה מודפסת. תגובה:
אבקש שנציגכם יחזור אליי עם תשובה
תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה