פרטי התלונה

תלונות רויאל פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלבנת בגדי ים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך השהות של חופשה משפחתית במלון, נכנסנו לג'קוזי והולבנו כל בגדי הים שלנו.
כשפנינו למציל הוא אמר שבג'קוזי חייב להיות הרבה כלור.
אח"כ פנינו אל פקידת הקבלה והראינו לה את בגדי הים בעודם עלינו והיא אמרה שהיא תעביר זאת לידיעת סמנכ"ל המלון ונקבל תשובה לפניה. לאחר שלא נעננו במשך כמה שעות, פנינו אל סמנכ"ל המלון אשר אמר כי אין כל בעיה במים וישנם בגדי ים מסוגים שונים (רמז על כך שהם זולים בעודם מחברות: ספידו, משביר מחסני אופנה ועוד) ואין מה לעשות פרט לפנייה ליצרני בגדי הים.
לאחר חזרתנו הביתה, פנינו אליהם באמצעות מכתבים שהועברו דרך הפקס. למכתב הראשון קיבלנו תשובה זו: "לידיעתך, כמות הכלור בג'קוזי לא עלתה על המותר ( כך ע"פ בדיקות שנעשו במקום) ועל כן אין לראות במלון אחראי לנזק שנגרם (או לא) לבגדי הים. איני מבין גדול בסוגי בגדי הים, אך ידוע שישנם סוגים רבים ומגוונים ובהתאם לכך גם איכותם ומחירם של בגדי הים. למרות האמור ומבלי להודות באחריות כלשהי לנזק, ולפנים משורת הדין והיו ומלון רויאל פלאזה טבריה נוהג להאזין ולרצות את אורחיו, אבקש לקבל לידי את בגדי הים אשר ניזוקו תוך ציון גובה הנזק. לאחר קבלת הנתונים והממצאים אשקול את צעדי" עליו חתום מנכ"ל המלון. למכתב השני אפילו לא קיבלנו התייחסות.
ברשותי שני המכתבים שנשלחו על ידינו ומכתב התשובה שקיבלנו מהמלון.
כספי סוג הנזק :

רויאל פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה