פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, לא רגיש ומזלזל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
דוד שלי, מאושפז במחלקה הגריאטרית עם דלקת ריאות.
הוא צלול לגמרי ומסוגל לרדת לשירותים.
למרות זאת, אושפז דודי במחלקה גריאטרית ולא מחלקה פנימית.
למותר לציין, כי אבי ואמי היו מאושפזים, לא מכבר והיו מאושפזים בפנימית, הגילאים זהים).
ההתייחסות של האחיות חסרת סבלנות, משפילה ומזלזלת!
אשמח להתייחסותכם ותגובתכם.
תודה, יפה
עלבון, חוסר סבלנות סוג הנזק :
העברת דודי למחלקה המתאימה לסוג בעייתו ולא על פי גילו, 83. פתרון נדרש :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת פניות הציבור וממונה על זכויות המטופל שם ותפקיד:
צר לנו כי הבעיה מועלת באתר התלונה ולא בשיחה עם מנהלת המחלקה והאחות האחראית. החולה מאושפז במחלקה פנימית -גריאטרית,המטפלת באנשים מגיל שמונים ואילך. הוא מקבל אתהטיפול הרפואי והתרופתי המתאים למחלתו תוך התחשבות בצרכיו .
בשיחה עמו אינו מוכן לעבור מחלקה שבח מאוד את האח המטפל בו בשעות היום ,קבל תשובות לכל שאלותיו והסבר על נוהלי המחלקה .
קרובות המשפחה הוזמנו לשוחח עם האחות האחראית של המחלקה אולם להגיעו באותו יום .
תגובה:
להנהלת המחלקה חשוב לקבל משוב מידי על אופן הטיפול ,בדרך זו ניתן להתייעל ולשפר מידית במידת הצורך. לכן על הקרובות להגיע לשיחה עם האחות האחראית לנושא הטיפול הסיעודי בימים ראשון עד חמישי עד לשעה 1430 .
כל בעיה ניתנת לפתרון בשיחה אישית עם הנהלת המחלקה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה