פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה מצד אחות בכירה במחלקת לב ביניים לאחר ניתוח מעקפים לחולהde נושא התלונה:
דניאלס סיגל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שבוע של ניתוח מעקפים/טיפול נמרץ נשימתי ואישפוז במחלקת ביניים לב בבית החולים קפלן ברחובות עם צוות נהדר בתחילת התהליך עד להגעה למחלקה שבו היו אנשים נהדרים נתקלנו באחות אחת בשם אירנה שבאופן שיטתי גרמה לנו לעוול ועלבון עד כדי עוגמת נפש בכל פעם שהיתה במשמרת במחלקה.
השיא היה היום בו אמור היה אבי להשתחרר. עוד לפני קבלת מכתב השחרור ההנחיות הסופיות לאחר הניתוח ולפני הניתוק מהאלקטרודות של מכשיר הניקוז שהיה מחובר אליו לאחר הניתוח, פנתה אליו בגסות ובקור רוח בזמן שאכל ארוחת בוקר וביקשה ממנו להתלבש, לפנות את המיטה ולהמתין בפרוזדור עד לשחרור מהמחלקה (מאז פנייתה ועד ששוחרנו עברו כשלוש שעות) חשוב גם לציין שלאחר ניתוק האלקטרודות אבי חש כאב עז שנאלץ לשכב במיטה למספר דקות ארוכות עד להקלה בכאב וחשוב גם לציין שהניתוח היה ביום חמישי שעבר 17.3.3011 סה"כ מספר ימים ספורים.
אבי הגיב בחריפות רבה, דבר שגרם לו לכעס רב ורעד בגוף, מה גם שעלה לו ללחץ דם ואף לא זכר ליטול את התרופות שקיבל בבוקר לאחר ארוחת הבוקר ולא ניתן היה לתת לו שוב מהחשש שיטול פעמיים.
לא ברור לי מדוע במחלקה כל כך רגישה שבה אדם שרוי בין החיים למוות לאחר ניתוח כל כך מורכב מחזיקים כח אדם כל כך חסר רחמים ורגישות. אדם שיש ביכולתו לשנות את מצבו הבריאותי והנפשי של החולה שתלוי בו- אדם שמנצל את מרותו לו ותפקידו לרעה -אדם שחוק ומריר שכבר אין ביכולתו לתרום להצלת חיי אדם - מדוע מחזיקים עובד כדוגמאת אותה אחות במקום כזה? אנחנו לא היחידים שחווינו את החוויה אלא גם שאר החולים באותו חדר התלוננו על יחסה השפל כלפיהם. אנו מתכוונים לפנות לכל המקומות האפשריים עם הסיפור שלנו על מנת שאנשים כמותה (לצערי יש הרבה) ירתעו וישנו את התנהגותם וועל מנת שאנשים אחרים לא ירגישו את מה שאבי ואנחנו הרגשנו היום. אציין גם שאותה אחות היא עשב שוטה במחלקה בה יש אנשים נהדרים ממנהל המחלקה ועד לעובדי הניקיון. חבל שעשב שוטה זה יפגע בשמה הטוב של המחלקה הכל כך חשובה הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות כתובה לאבי ואף הרחקת העובדת מהמחלקה הכל כך רגישה במילא בכדי שלא תפגע בחולים נוספים פתרון נדרש :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר- מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
תודה על פנייתך ועל מילות ההערכה לטיפול המיקצועי והאיכותי שאביך קיבל מצוות המחלקה. הצטערנו ללמוד ממכתבך ומהבירור שנעשה עם הנוגעים בדבר על אי ההבנה שנוצרה סביב השחרור של אביך.
על-פי מדיניות המחלקה מפנים מיטה רק לאחר שהמטופל קיבל מכתב שחרור והוא מוכן לשחרור מבחינת המשפחה. מתלונתך אנו מבינים שלא נהגו כך במקרה שלכם.
הנהלת הסיעוד והנהלת המחלקה דאגו לחזור ולרענן הנחיה זו בפני הצוות וכן הובהר לעובדת ולצוות חשיבות מתן השירות באדיבות בכל עת וזאת במטרה למנוע
אירוע דומה בעתיד.
תגובה:
מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לכם במהלך השחרור. הנהלת הסיעוד תדאג שהצוות הסיעודי ימשיך לתת טיפול מקצועי ואמפטי לכל המטופלים ואירוע מסוג זה לא יחזור על עצמו.
אנו מאחלים לאביך החלמה מהירה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה