עוגמת נפש , חוסר תקשורת בין מחלקות, רשלנות, יחס מזלזל. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום!
אבא שלי שמואל אשש ניגש לבית החולים קפלן ביום א 10/4 עקב עצירה בהטלת שתן, הוא טופל במיון בצורה טובה, הוא חובר לקטטר לאחר שזוהתה ערמונית מוגדלת, באותו היום הוא שוחרר מבית החולים כאשר לגופו מוצמד קטטר. והפניה לאורולוג הקהילתי.
לפני השחרור ציינתי בפני האחות המשחררת והרופא המטפל כי לאבי נקבע ניתוח שבר ליום 14/4 יום חמישי ועלי לאשפזו ביום 13/4 . נאמר לי מפורשות שאין קשר בין השניים והוא צריך להתייצב לניתוח השבר במחלקה הכירוגית כרגיל.
בתאריך 13/4 ביום ד אישפזתי את אבי במחלקה הכירוגית וציינתי כמובן שאבי צמוד לקטטר ושהוא ביקר במיון 3 ימים קודם, אבי נקלט לאחר סדרה של בדיקות והצטווה להיות בצום עד למחרת יום הניתוח.יש לציין שאבי עבר בדיקת רופא עוד ביום ד.
למחרת כאשר הובא לחדר הניתוח, נאמר לאחי שליווה אותו כי " מצטערים מאוד אך לא יוכלו לבצע את הניתוח כיוון שעליו לעבור תחילה ניתוח פרוסטטה/ערמונית ולא ניתן לנתחו בשל כך."
עלי לציין כי אבי הינו בן 87 והמשמעות של לטרטר אותו בגלל סיבות של רשלנות אינה לעיניין.שאלתי היא היכן תשומת הלב של הצוות, מדוע אין תיאום? מדוע המידע אינו מועבר כמו שצריך?למה הראש הקטן?היכן הרגישות?
כמובן שמיהרנו מייד לאורולוג שקבע שעליו לעבור ניתוח מיידי, פניתי למחלקה האורולוגית למזכירה, המזכירה ציינה בפני שעלי לשלוח את הפניה בפקס, אך כיוון שזהו חול המועד ומכיוון שיש עיצומים היא אינה יודעת מתי תהיה לה תשובה.
בפניה חוזרת אליה היא ענתה בזלזול חוזר " אדוני תמתין בסבלנות"
ואני שואל על איזה סבלנות מדובר כשאבי מחובר לקטטר וסובל מכאבים וגם מכאבים כתוצאה מהשבר.
היחס הזה הוכיח לי לצערי הרב שבית החולים קפלן הינו מוסד חולה.שהשינויים שאותם רוצים לחולל הינם למראית עין בלבד.
לאחר פניה לשירות הלקוחות לבחורה בשם טלי נעניתי שלאחר שביררה את הנושא נאמר לה שנקבעה בדיקה טרום ניתוח ל 3 ליולי כלומר חודשיים לפחות מהיום. האם זה השירות שאבי ייחל לו כאשר שילם על ביטוח מושלם כל חייו?
אני מצפה לקבל מבית החולים:
תור מיידי לניתוח פרוסטטה
תור מוקדם ככל האפשר לניתוח בקע
התנצלות על חוסר התיאום והזלזול של המזכירה באורולוגית
כמובן במידה ולא אהיה שבע רצון אפנה לבית חולים אחר לטיפול ואנקוט בצעדים נוספים .
בברכה והמתנה לתשובה מהירה
יהודה אשש
|
בזבוז זמן,עלבון,רשלנות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|