פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני לצורך קביעת תור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי מטופלת במרפאת פצעי סכרת בניהולו של ד"ר לנדאו.
לפני חודש נקבע לנו תור ל- 17/7/11 יום א' לבדיקת רופא (ד"ר לנדאו). אנחנו מגיעים לרופא כל חודש לצורך טיפול ומעקב של פצע ברגל כתוצאה ממחלת סכרת.
השבוע הודיעו לנו שהרופא בחופשה ולא יהיה ב- 17/7/11. מאז אתמול 13/7/11 אני מנסה להתקשר למזכירות כדי לקבוע תור חדש. מס' הטלפון שאני מתקשר אליו הוא: 08-9441249. כמעט באופן קבוע עונה לי מענה אוטומטי אשר מבקש בנימוס רב להשאיר מס' נייד כדי שיחזרו אלי. השארתי מס' פעמים את מס' הנייד שלי אבל שום דבר לא קורה. לא חוזרים בכלל. היום בבוקר (14/7/11) ענה לי סוף סוף קול אנושי. הצגתי למזכירה שענתה את הבעיה והיא בחוסר נימוס מוחלט ובחוסר סבלנות אמרה לי להתקשר אחרי השעה אחת וניתקה לי את הטלפון. התחלתי לנסות להתקשר שוב אחרי אחת אבל ללא הועיל. אני שוב משאיר את מס' הנייד שלי, או שישנם מקרים בהם אפילו המענה האוטומטי לא עונה והקו פשוט נסגר. אני מרגיש שלא נותרה לי ברירה אלא לנסוע לקפלן כדי לקבוע תור חדש לאמי. זה פשוט מיותר ולא הגיוני להגיע למצב כזה. השירות הוא מתחת לכל ביקורת. אשמח אם התלונה שלי תטופל כדי למנוע מצבים אבסורדיים כאלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר ממונה על פניו שם ותפקיד:
תודה על פניתך . כפי שגם שתפתי אותך בטלפון מבדקתי נמצא כי נשלח אליכם בדואר תור חדש ליום ד ה27.7.11 . לבקשתך החלפנו את יום הבדיקה ליום ראשון ה31.7.11 .אנו מתנצלים על התקלה במענה הטלפוני והמענה הלא אדיב כמתואר שאינו מקובל על הנהלת המרכז הרפואי .
הנושא יטופל ע"י מנהלת האדמנסטרטיבית של מרפאות החוץ במטרה למנוע השנות מקרים דומים.
תגובה:
התנצלות ומתן תור בטלפון . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה