|
|
|
|
|
|
אי טיפול רפואי בחדר מיון |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.6.12 ניגשתי עם בתי לחדר מיון בשעה 21:00 עקב נפיחות וחבלה ברגל ימין
קלטנו אותנו בכניסה וביקשו שנחכה ליד חדר 104 שזה חדר קבלה קדמי של המיון לאחר רישום ראשוני בדיקת לחץ דם וחום אמרו לנו לחכות שיקראו לנו להכנס לחדר מיון חיכינו למעלה מארבע שעות אף אחד לא קרה לנו לא ניגשו אלינו פנינו כמה פעמים אולם תמיד התשובה היתה יקראו לכם מיותר לציין שזה חמור מאוד שבסופו של דבר נטשנו ללא קבלת טיפול כאשר פנינו לאחד האחים אמרתי לו שאנחנו הולכים כי לפי איך שזה נראה אנחנו לא נכנס לרופא בשעות הקרובות הוא אישר את המידע ואמר שאנחנו מצידו יכולים ללכת כי רופא אחד מטפל ב-40 חולים התנהלות כזאת חמורה מאוד אין ארגון אין סדר והכי חשוב אין יחס לחולים מעליב פוגע כל מה שקרה אתמול
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בית חולים קפלן שירות לקוחות
, תגובה:
|
דנה קידר ממונה על פניו |
שם ותפקיד: |
לצערנו העומס במיון האורתופדי באותו יום היה כבד מהרגיל כפי שגם מתארת .
הכניסה לרופא נעשת במיונים עלפי דחיפות רפואית ובמקרים לא דחופים על פי התור . במצבי עומס מסוג זה התור ארוך מהרגיל.
אנו עושים כל מאמץ לאפשר תנאי המתנה נוחים למטופלים .
נושא היחס כמתואר עלידך אינו מקובל על הנהלת בית החולים והמיון נדאג שאירוע מסוג זה לא יחזור על עצמו. |
תגובה: |
מתנלים על עוגמת הנפש שנגרמה לכן באתו לילה. |
פתרון: |
|
|
|