פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול במחלקת ילדים ב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם!לצערנו הרב ביתי היתה מאושפזת אצלכם כמה פעמים שחלקם היינו מרוצים וחלקם ממש לא!אבל נדבר על הפעם האחרונה שהיא היתה גרועה ביותר .
ביתי סובלת מפירכוסים והגענו למיון עקב חום גבוהה מאוד וממושך שהוביל לפירכוסים במיון להפתעתנו הרבה התיחסו אלינו במהרה למרות העומס הרב שהיה .
לאחר הטיפול במיון אישפזו אותנו במחלקת ילדים ב' בחדר נפרד כשביתי מחוברת לנוזלים ועדיין עם חום גבוהה שלא ירד.
לאחר שעה בערך ביתי התחילה לפרכס שוב וצילצלתי בפעמון חרום מס פעמים אך לא היה מענה.וללכת לקרוא לאחות לא יכולתי כי אין באפשרותי לעזוב את ביתי בזמן פרכוס לבד!
לאחר כמה דקות כשהיה כבר כמה פרכוסים הגיעה אחות וסיפרתי לה על הפרכוסים וגם ראתה זאת בעצמה ואמרה לי שהיא כבר קוראת לרופאה מהמיון ,לאחר יחסית המון זמן ומס פירכוסים הגיעה רופאה ד"ר מור שראתה את הפרכוסים אך לא עשתה כלום אפילו לא דיברה והלכה.
אני נשארתי עם ביתי בחדר מרוחק מהאחיות ועם פעמון שבכלל לא מזיז לאחיות וגם שהאחות באה לא עשתה כלום מלבד להסתכל.
ורק לאחר פנייתי שיקראו כבר לרופאה שתיתן טיפול מתאים באה ד"ר אפרת זוהר שאפילו לא באה לראות את הילדה רק אמרה שלום שמעה ונעלמה אפילו שהאחות קראה לה שתבוא תראה את הפרכוסים המרובים לא היה מענה היא פשוט נעלמה.מה שנקרא "לדבר לקיר " וכל זה הילדה עדיין ממשיכה לפרכס ואני לבד חסרת אונים.
האמת שהייתי מאופקת כל הזמן הזה עד שכבר איבדתי את העשתונות התחלתי לבכות כבר שייתנו לה את הטיפול המתאים. פתאום הגיעה אחות עם העמסה של התרופה שהיתה צריכה לקבל כבר מהפרכוס הראשון לפי בקשת הנוירולוג יובל שילון.
השאלה שלי :למה בבית או במיון לאחר פרכוס אחד ישר מטפלים?!ובמחלקה אני צריכה לחכות עד שמישהו יואיל בטובו להתייחס אלינו ולתת טיפול?!
ב"ה ביתי יצאה פה בנס גדול וחזרה לעצמה אבל אני לא מפסיקה לחשוב עם רשלנות כזאת מי יודע מה היה קורה?!?!אני מקווה שמישהו קורא את זה ופה לפחות יענו ולא כמו הפעמון שלא עוזר בכלל!!!
דרך אגב כשאמרתי לאחות למה אתם לא עונים כשאני מצלצלת בפעמון אז היא ענתה כך"מכיוון שהרבה הורים מצלצלים על שטויות אז הן כבר לא מתיחסות כי הן יודעות שהם סתם לוחצים למרות שמסבירים להם לא ללחוץ סתם".
פגיעה בבריאות סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת פניות הציבור וזכויות המטופל בקפלן שם ותפקיד:
מהבדיקה לא נגרם נזק בריאותי לילד ,יחד עם זאת ,אופן מתן השרות כמתואר בפניתכם אינה מקובלת על הנהלת המרכז הרפואי והנהלת המחלקה.
מנהלת המחלקה שוחחה עימכם ב21.3.13 ארוכות בנושא וקיימה ברור עם האחות האחראית וצוות הרופאים הנוגעים בדבר,לצורך הפקת לקחים .
תגובה:
הפקת לקחים והענות לקריאה בהתאם לדחיפות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה