פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנבלות בעייתית של בית חולים בעניין זימון תור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתי חיילת, קיבלה הפניה ממרפאת האם בצבא למרפאת עיניים בבית חולים קפלן. לאחר קבלת ההפניה בתי התקשרה לבית החולים על מנת לקבוע תור, אז נאמר לה שעליה לפקסס את ההפניה, מכיוון שכך היא המתינה עד לבואה הביתה על מנת שתוכל לפקסס את ההפניה. ביום א ה7.713 פיקססתי את ההפניה לבית החולים, וידאתי עם זימון תורים שהפקס אכן הגיע, אז נאמר לי שלאחר חתימת רופא, ישלח אלי זימון הביתה. המתנתי שבוע, ומשלא הגיע זימון, התקשרתי ביום 14.7.13 לזימון תורים בקפלן שם נאמר לי שבמחשב לא רואים זימון, ושייתכן שההפניה טרם עברה חתימת רופא ושאתקשר למרפאת עיניים לברר. התקשרתי למרפאת עיניים, אשר לוקח להם זמן רב לענות ובסופו של דבר נאמר לי שהם לא רואים את ההפניה וייתכן שהיא הלכה לאיבוד ושאשלח את ההפניה שוב. אתמול שלחתי את ההפניה וביקשתי בכל לשון של בקשה לקבוע לה תור, שכן לא מדובר בסכנת חיים, אבל בתי עם דלקת עיניים כבר זמן רב וזקוקה לטיפול. היום התקשרתי שוב ונאמר לי שהרופאים האמורים לחתום על ההפניה לא היו אתמול וגם לא יהיו היום. אני סבורה שמדובר בהתנהלות בירוקרטית מסואבת וארוכה, לא ייתכן כי עלינו להמתין זמן כה רב לתור לרופא עיניים. אודה על התייחסותכם וטיפולכם
נזק בריאותי סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר ממונה על פניות הציבור וזכויות המטופל מרכז רפואי קפלן שם ותפקיד:
תודה על הפנייה מתנצלים על משך מתן התור והתשובות שקבלת.
הפנייה נבדקה ע"י מנהלת מחלקת ענייםועל אף שנוני ההפניה כפי שנרשמו ע"י הרופא המפנה אינם מעידים כלל על מצב של דחיפות , ניתנה הנחיה למתן תור דחוף למחר בבוקר - 16.7.13 .מאחלים לבת רפואה שלמה
תגובה:
1.מתן תור דחוף.
2.שיפור תהליך והקשר בין מוקד זימון תורים לצוות הרפואי העובר על ההפניות.
3 .לדאוג שההנחיה לדרך מתן התור הועברה לכל המזכירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה