פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר מסלקום בגין מסלול שבו "חרגת בגלישה -שילמת"; למרות שהצרכן ביקש להגביל את החבילה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מסלקום הגבלת גלישה כדי לא לחרוג ולשלם יותר מהחבילה שהוקצתה לי. לטענת הנציג לא ניתן לעשות זאת, כי אני במסלול שבו "חרגת -שילמת". עבור כל חריגה של 1 מגה - אני משלם 1 שקל.

מבחינה טכנית, לסלקום יש את האמצעים להגביל את הגלישה, אך אלו מתעקשים שרק מעבר מסלול (תעריף שונה, כמובן... ) יקנה לי הזכות להגבלת גלישה.

זו גניבה לאור היום, אני מבקש החזר כספי עבור כל פעם שאפשרו לי "לחרוג" מהחבילה - למרות שהתחננתי עשרות פעמים, שיגבילו לי את החבילה.

החודש חרגתי ב כ- 70 מגה = לאמור, 70 שקל....

אבסורד שעלי לבדוק את הדופק של הטלפון, כל רגע ורגע.
האינטרנט מעדכן אוטומטית יישומים, מיילים וכדומה.

סלקום יודעים שאין באפשרות המשתמש לדעת בדיוק מתי מסיימת הגלישה, ושולחים לו הודעת SMS, ממש לפני שהוא חורג; אבל החשבון גולש מעל גדותיו מעט... ועבור כל 1 מגה... סלקום גורף 1 שקל.

כאמור לעיל, החודש חרגתי ב כ- 70 מגה...

ואני בטוח שיש עשרות כמוני...

שיגישו תביעה ייצוגית כנגד גניבה מתוחכמת מסוג זה
עלבון סוג הנזק :
התערבות משרד התקשורת והחזר כספי - אילוץ סלקום לא לאפשר למשתמש לחרוג בגלישה - אם הוא מבקש זאת. פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה