פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחת שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 22/12/2013 הבחנתי כי כבל ציבורי של בזק ניתק מעמוד התקשורת מול ביתי בגדרה . מיד הודעתי על כך לבזק בטלפון 199 .
לאחר שהודו לי על "אזרחות טובה " ביקשו לדעת אם קו הטלפון שלי פועל ואכן בשלב זה הקו פעל .
נמסר לי כי טכנאי החברה יגיעו לטפל בבעיה ביום רביעי 25/12/213 להערתי כי לא נראה לי הגיוני שכבל המונח על הכביש יחזיק מעמד במעבר מכוניות משאיות וכ"ו במשך מספר ימים התשובה שקיבלתי היתה - שהתלונה קיבלה סיווג כדחופה .!
ביום 23/12/2013 אכן חדל הטלפון שלי מלפעול .כשהודעתי זאת לבזק נמסר לי כי יש תלונה קיימת והטיפול בה יתבצע כמתוכנן ביום 25/12/2013 . התרעמותי לא עזרה והמתנתי לתאריך המובטח .
ביום 25/12/2013 לא הגיע כל נציג ואו טכנאי . ובשעה 11.00 התקשרתי שוב לבזק ודיברתי עם מישהי בשם אתי שמסרה לי כי תוך 3 שעות תתוקן הבעיה והקו יפעל .
בשעה 16.00 התקשרתי שוב לבזק (166 ) ודיברתי עם מוטי שמסר לי שהוא לא יודע כלום בנושא ומי שמסרה לי כי התקלה תתוקן היום כנראה לא מעודכנת .ומבחינתו טכנאי יגיע רק ביום 27/12/2013 וגם אז לא ברור שהעניין יוסדר .
ביקשתי לדבר עם האחראי שלו ולצערי תשובתו הייתה ללא שינוי
מיותר לציין כי מעבר לאי הנוחות והרגשת אי הצדק קיימת בביתי בין השאר מערכת אזעקה המחוברת למוקד שמירה וכרגע בהעדר טלפון המערכת אינה פעילה עם כל המשתמע מכך
הודעתי למוטי הנ"ל ולאחראי מעליו כי בכל מקרה של נזק ישיר ואו עקיף ממחדלם המפורט כנ"ל אני אתבע אותם בבית המשפט .
נא בירורכם ותשובתכם בהקדם
יפה *** 050***3488 גדרה יהונתן *
כספי סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה