פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הציבור באתר בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
על פי האתר של בזק - הסברים לפעולות שונות בתא קולי, עשיתי הפנית שיחות ישירות לתא קולי ע"י 75 * . לאחר שעה רציתי לבטל זאת, ולפי ההסברים באתר של בזק יש לבצע פעולה זהה. שוב לחצתי על 75 * וזה לא בוטל. צלצלתי ל 144 והם אמרו שיש להמתין עד יום ראשון (זה היה יום שישי בערב) ולפנות ל 199.
צלצלתי לכמה מכרים עד שהוסבר לי שיש לבטל על ידי סולמית 75 ולא כוכבית 75 כפי שכתוב במפורש בהסברים באתר של בזק. זהו סיפור חלם שהיה אמור להסתיים בניתוק מקבלת שיחות עד יום ראשון.
עוגמת נפש, שיחות מבוזבזות סוג הנזק :
לתקן בדחיפות את ההוראות באתר ולבדוק אם יש הוראות ש פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה